mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Változik a blikk.hu, a glamour.hu, az egészségkalauz.hu és további Ringier-márkák hirdetésértékesítése

A jövőben házon belül menedzselik a teljes online, print és BTL portfólió sales tevékenységét

A Ringier Hungary médiavállalat 2022 év végével lezárja jelenlegi sales house-együttműködését és 2023 januárjától a teljes online, print és BTL termékportfóliójának hirdetésértékesítési tevékenységét házon belül látja el a kiadó. A jövőben a Ringier saját sales csapata menedzseli a blikk.hu, a sportal.hu, a kiskegyed.hu, a glamour.hu, az egészségkalauz.hu, valamint a noizz.hu reklámfelületeinek sales feladatait. Ezzel a lépéssel a médiaügynökségi és programmatic piac kiszolgálása visszakerül a kiadóhoz, amely eddig a print és BTL hirdetési megoldásokat értékesítette házon belül, valamint direkt partnerei integrált kampányait gondozta. 

„Nagyszerű és sikeres partnerséget zárunk le év végén a jelenlegi sales house-unkkal, az Adaptive Mediával. Sopov Istvánnak és csapatának ezúton is köszönöm a Ringier nevében az elmúlt három év közös munkáját. A koncepcióváltás oka az, hogy hosszú távon a médiavállalaton belül akarjuk megerősíteni a digitális- és programmatic sales kapacitásainkat is. Ezt kulcsfontosságúnak tartjuk ahhoz, hogy a kiadó termékfejlesztési irányait és minden egyes projektjét meghatározó „digital first” szemléletet a hirdetésértékesítés terén is képviselni tudjuk”

– mondta a döntés hátteréről Jánosi Péter kereskedelmi igazgató, aki 2022 tavaszán érkezett a Ringier Hungary sales csapatának élére.

A médiavállalat legújabb, nemrég indított sportmédia-platformja, a sportal.hu reklámfelületeit az oldal októberi indulása óta a Ringier saját sales osztálya menedzseli. A sportal.hu-hoz hasonlóan januártól házon belül értékesítik a kiadó online médiaportfóliója többi tagjának – a blikk.hu, a sportal.hu, a kiskegyed.hu, a glamour.hu, az egészségkalauz.hu és a noizz.hu – hirdetési felületeit is.

Tervei megvalósításához a közeljövőben a Ringier néhány új szakemberrel bővíti sales szakterületét, de alapvetően a már meglévő, mintegy 30 fős értékesítési csapatára támaszkodik majd.

3,5 millió egyedi látogató: májusban már total havi RU-ban is piacvezető a blikk.hu

A 2022-es év után 2023 első öt hónapjában is megőrizte első helyét a blikk.hu a teljes hazai online média mezőnyében. Májusban már nemcsak napi átlagban, de összesítésben is a blikk.hu-ra kattintott a legtöbb egyedi látogató. A vezető híroldalak közül a blikk.hu napi forgalma haladta meg a legtöbb alkalommal az 1 millió egyedi látogatót.

Digitális portfóliónk 4,3 millió egyedi felhasználót vonz havonta

A Ringier Hungary cégcsoport online portfóliója havonta 4,3 millió egyedi látogatót vonz. Legnagyobb elérésű híroldala a blikk.hu, amely naponta átlagosan közel 1 millió real usert ér el, és a 2022-es év után 2023 első öt hónapjában is megőrizte első helyét a teljes hazai online média mezőnyében. Online női magazinjai, a kiskegyed.hu és a glamour.hu, a női tematikájú hazai oldalak TOP3-as élbolyában teljesítenek.

7