mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Glamour Beautyfesztivál

Igazi szépségápolási paradicsom, amely minden évben osztatlan sikert arat! Rúzsokat előkészíteni, vár a beautymennyország!

A pandémia előtt csak offline esemény kapcsolódott a Beautyfesztiválhoz, a pandémia alatt
online eseményt hoztunk létre, amelynek keretében egy dedikált aloldalon láthatták a
jegyvásárlók a legjobb szakemberekkel készült tutorial videókat.

2022-től kezdve – ötvözve az online és offline esemény előnyeit -, hibrid rendezvényt
valósítottunk meg. Így a partnerek a VIP jegyvásárlókkal személyes kontaktus során adhatták
át a termékek előnyeit, ugyanakkor a nagyobb volumenű elérést az online eseménnyel
garantáltuk, ahol szintén minden partnernek lehetősége nyílik a termékét fókuszba helyező
videós anyag elkészítésére.

A fesztiválon minden a szépség körül forog: a legmenőbb hazai beauty márkák kényeztető
kezelésekkel, sminkeléssel, körömfestéssel, hajfonással, tanácsadással, nagy értékű
ajándékcsomaggal és nyereményjátékokkal várták a nagyközönséget.
A rendezvény nagy visszhangot keltett a hazai közösségi platformokon is, rengeteg posztot, élő
bejelentkezést generálva.

Kommunikációs szempontból kiemelten fontos, hogy a részt vevő cégek termékeinek
promotálása egy jól felépített stratégia mentén valósult meg, melyben a jegyvásárláshoz
kapcsolódó kampány egyúttal a partnerek termékeinek bemutatása – figyelemfelkeltés – is
kísérte. Ez a jegyeladási pormóció szerves részét képezte, így kiemelt hangsúlyt kapott.

A helyszínen a közvetlen interakció hozta közel a látogatókat a márkákhoz, az online videók a
nagy elérést garantálták, míg a goodiebagben hazavihető termékek az otthoni tesztelést és a
márkaismertség növelését és a márka melletti elköteleződést segítették elő.

GLAMOUR-célcsoport kiemelt és hatékony elérése: városi, trendkövető, beautyérzékeny nők.
A VIP-eseményen részt vevő véleményvezérek elérése.
Az olvasókat / látogatókat közel hozni a részt vevő márkákhoz, interaktív élményt biztosítani számukra.
Social media jelenlét kiemelt erősítése.
Szinergiák kihasználása a szponzori médiamix, a rendezvény és a
termékkommunikáció segítségével.

  • print kampány (Ringier Hungary-portfólió, kiemelten GLAMOUR)
  • online banner kampány (glamour.hu)
  • social kampány a GLAMOUR több százezer követővel bíró közösségi média felületein
  • dedikált aloldal
  • dedikált hírlevél 
  • GLAMOUR Univerzum applikáció
  • online banner kampány elérés: 1 millió PV
  • oldallátogatások az esemény dedikált aloldalán: 54 ezer
  • online cikkek elérése: 98 ezer PV
  • Instagram elérés: 48 ezer
  • Facebook elérés: 26 ezer
  • Kézbesített push értesítések a GLAMOUR Univerzum applikációból: 60 ezer

*Forrás: Ringier Hungary saját adatok, Google Analytics, Facebook, Instagram