Glamour Beautyfesztivál
Igazi szépségápolási paradicsom, amely minden évben osztatlan sikert arat! Rúzsokat előkészíteni, vár a beautymennyország!
A pandémia előtt csak offline esemény kapcsolódott a Beautyfesztiválhoz, a pandémia alatt
online eseményt hoztunk létre, amelynek keretében egy dedikált aloldalon láthatták a
jegyvásárlók a legjobb szakemberekkel készült tutorial videókat.
2022-től kezdve – ötvözve az online és offline esemény előnyeit -, hibrid rendezvényt
valósítottunk meg. Így a partnerek a VIP jegyvásárlókkal személyes kontaktus során adhatták
át a termékek előnyeit, ugyanakkor a nagyobb volumenű elérést az online eseménnyel
garantáltuk, ahol szintén minden partnernek lehetősége nyílik a termékét fókuszba helyező
videós anyag elkészítésére.
A fesztiválon minden a szépség körül forog: a legmenőbb hazai beauty márkák kényeztető
kezelésekkel, sminkeléssel, körömfestéssel, hajfonással, tanácsadással, nagy értékű
ajándékcsomaggal és nyereményjátékokkal várták a nagyközönséget.
A rendezvény nagy visszhangot keltett a hazai közösségi platformokon is, rengeteg posztot, élő
bejelentkezést generálva.
Kommunikációs szempontból kiemelten fontos, hogy a részt vevő cégek termékeinek
promotálása egy jól felépített stratégia mentén valósult meg, melyben a jegyvásárláshoz
kapcsolódó kampány egyúttal a partnerek termékeinek bemutatása – figyelemfelkeltés – is
kísérte. Ez a jegyeladási pormóció szerves részét képezte, így kiemelt hangsúlyt kapott.
A helyszínen a közvetlen interakció hozta közel a látogatókat a márkákhoz, az online videók a
nagy elérést garantálták, míg a goodiebagben hazavihető termékek az otthoni tesztelést és a
márkaismertség növelését és a márka melletti elköteleződést segítették elő.
GLAMOUR-célcsoport kiemelt és hatékony elérése: városi, trendkövető, beautyérzékeny nők.
A VIP-eseményen részt vevő véleményvezérek elérése.
Az olvasókat / látogatókat közel hozni a részt vevő márkákhoz, interaktív élményt biztosítani számukra.
Social media jelenlét kiemelt erősítése.
Szinergiák kihasználása a szponzori médiamix, a rendezvény és a
termékkommunikáció segítségével.
- print kampány (Ringier Hungary-portfólió, kiemelten GLAMOUR)
- online banner kampány (glamour.hu)
- social kampány a GLAMOUR több százezer követővel bíró közösségi média felületein
- dedikált aloldal
- dedikált hírlevél
- GLAMOUR Univerzum applikáció
- online banner kampány elérés: 1 millió PV
- oldallátogatások az esemény dedikált aloldalán: 54 ezer
- online cikkek elérése: 98 ezer PV
- Instagram elérés: 48 ezer
- Facebook elérés: 26 ezer
- Kézbesített push értesítések a GLAMOUR Univerzum applikációból: 60 ezer
*Forrás: Ringier Hungary saját adatok, Google Analytics, Facebook, Instagram






















