
Magyarország egyik vezető médiavállalata vagyunk, tartalmaink magukkal ragadják az olvasókat
A Ringier Hungary Kft. hazánk egyik legnagyobb médiavállalata, amely közkedvelt márkák széles választékát kínálja a magyar médiapiacon.
Kiadónk 1989-es alapítása óta, több mint harminc éve rugalmasan reagálunk azokra a kihívásokra és lehetőségekre, amelyeket a változó olvasói igények és működési környezetünk állítanak elénk. Számos piaci szegmensben évtizedek óta őrizzük vezető pozíciónkat. Folyamatosan bővítjük üzleti tevékenységünket, növeljük elérésünket, olvasótáborunkat pedig továbbra is minőségi tartalommal látjuk el.
Napi 1,1 millió online olvasó és 1,3 milliós print közönség

Ekkora a Ringier online médiaportfóliójának elérése naponta, valamint nyomtatott lapjainak összesített elérése egy-egy megjelenéssel. Az online olvasótábor több mint fele, napi 550-600 ezer olvasó tartozik a fő kereskedelmi célcsoportot jelentő 18-49 éves fogyasztói korcsoportba. Digitális közönségünk egyharmada AB státuszú.

Néhány beszédes adat teljesítményükről és olvasóikról:
Blikk.hu: A Blikk.hu már hetedik hónapja őrzi vezető szerepét a hazai online média rangsorában az egyedi felhasználók napi átlagos száma tekintetében (average daily RU), amely hónapról hónapra egymillió napi olvasószám körül mozog. Ez az erősödés, illetve az ezzel párhuzamosan zajló tartalmi fejlődés a Blikk.hu közönségének összetételében is lenyomatot hagy, változásokat generál.

Kiskegyed.hu: 2022 április elején kapott új, önálló online magazint a Kiskegyed, amely már az indulást követő két hónap alatt egy stabil közönséget alakított ki: hetente átlagosan 700.000 ezer olvasó látogatja.
Glamour Online: Már-már hiperaktív közösségi médiás jelenlétével és kiterjedt online eszköztárával sokezres követőtábort épített maga köré. Három különböző előfizetési csomaggal a márka idén tavasszal dobta piacra a GLAMOUR Univerzum mobilapplikációt, amely az exkluzív glossy tartalmak mellett kedvezményes vásárlási lehetőségeket kínál előfizetőinek egész évben. A Glamour.hu online magazin közönségének közel 40%-a érkezik a nagyvárosi (fővárosi és megyeszékhelyen élő) lakosság köréből, akiknél a legnagyobb volumenű kereskedelmi értékesítés mutatható ki.

Noizz.hu: A Noizz.hu már 30% feletti részarányt ér el az egyetemi végzettségű célcsoporton belül, vélhetően éppen a fiatalabb célcsoportnak szóló tartalmának köszönhetően. Olvasóinak 27%-a AB státuszú.
EgészségKalauz.hu: Az AB státuszú fogyasztói besorolásba tartozó olvasóközönség jelenléte itt a legmagasabb portfóliónkon belül, 29,5%. (forrás: Gemius, 2022 áprilisi napi átlag RU alapján)

Nyomtatott termékkínálatunk erősségét annak tematikai sokszínűsége és kiterjedtsége adja. 8 különböző lapszegmensben 8 zászlóshajó médiamárkával és összesen 52 különböző kiadvánnyal vagyunk jelen. Print portfóliónk lapjainak egy-egy megjelenését összesítve 1,3 millió olvasóhoz szólunk. Legnagyobb elérésű lapjaink így teljesítnek:
Blikk napilap: Az országos terjesztésű napilapok piacán a Blikk 46 %-os piaci részesedéssel bír. Ezzel az eredményével, valamint 490 ezres olvasótáborával továbbra is piacvezető az országos napilapok között.

Kiskegyed hetilap: A Matesz-adatok tanúsága szerint továbbra is a Kiskegyedből fogy a legtöbb példány a hazai újságárus standokon. A Kiskegyedet több, mint 400.000 olvasó választja hétről hétre.
GLAMOUR magazin: A GLAMOUR vezeti a havi megjelenésű glossy magazinok értékesítési rangsorát, piaci részesedése 2022 Q1-ben meghaladta a 70%-ot.[1] A márkához kapcsolódó GLAMOUR-napok dominanciája megkérdőjelezhetetlen a hasonló kedvezménykuponos bevásárlónapok kínálatában. 2021 utolsó negyedévében a nyomtatott kuponfüzetéből dupla annyi fogyott, mint a legfőbb konkurenséből, mobilappon keresztül történő digitális értékesítése pedig hússzor akkora értékesítést produkált, mint az őt követő piaci szereplőé.[2]

TV műsorújságok: 463 ezres olvasótáborával a Ringier műsorújság-kínálata első a hazai olvasók körében. Vezető lapja a Tvr-hét.
Gasztronómiai lapok: Öt receptújság adja a kiadó gasztro kínálatát, amelyből két termék, a Kiskegyed Konyhája és a Blikk Nők Konyha vesz részt a NOK olvasottsági felmérésben. Ez a két kiadvány együttesen 118 ezres olvasótáborral büszkélkedhet, így együtt a legolvasottabb hazai gasztro magazinnak számítanak.
[1] MATESZ 2022 Q1 gyorsjelentés, összesen aktívan értékesített példányszámok alapján
[2] MATESZ 2021 Q4 gyorsjelentés alapján
A hirdetők legújabb kedvencei

A Ringier-portfólió többmilliós elérését számos BTL, illetve merchandising típusú megoldás színesíti. Ezek közül a legújabb a GLAMOUR Beauty Box limitált szériás szépségápolási szettek értékesítése, amely azonnali sold-out eredményeket produkál. Szintén közkedvelt lett nemcsak az online olvasók, de a hirdetők körében is a negyedik online fordulójánál tartó Mit eszik az ország? elnevezésű gasztro kutatássorozat, amelyből időről időre kiderül, melyek a magyarok kedvenc ételei, desszertjei, nemzetközi fogásai. 2022-ben is kiemelt szerepet kapnak a Ringier médiakínálatában a fenntartható fejlődéshez kapcsolódó tartalmak, amelyeket a kiadó megkülönböztető vizuális megoldással emel ki termékeiben.
Széles márkaportfólióval rendelkezünk
Magyarország egyik legszélesebb médiakínálatával rendelkezünk, amelyben a tradicionális, évtizedek óta közkedvelt márkák mellett egészen friss, digitális termékek is megtalálhatók.
Termékpalettánk többek között olyan piacvezető márkákat foglal magában, mint az ország legnagyobb példányszámban értékesített napilapja, a Blikk, a leglátogatottabb híroldalak közé tartozó blikk.hu, a glossy lapszegmens egyik vezető márkája, a GLAMOUR magazin, és a több mint 25 éve töretlen sikernek örvendő Kiskegyed. Portfóliónkat erősíti a GEO ismeretterjesztő magazin és az Auto Bild hazai kiadása is. Kiadványaink köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online magazinnal, az EgészségKalauz.hu portállal, 2018-ban pedig bookazine sorozatot indítottunk Bookazine Bestseller néven. Termékportfóliónk meghatározó részét alkotja huszonhárom rejtvénylapunk, kilencféle TV műsorújságunk, valamint számos gasztronómiai és lakberendezési kiadványunk.
Büszkék vagyunk médiamárkáinkhoz kapcsolódó rendezvényeinkre: a közkedvelt GLAMOUR-napokra, a Women of The Year gálára, a Glammies díjátadóra, de ugyanígy a Blikk Esték vitaestekre és az EgészségKalauz.hu szakmai konferenciájára is.
Nemzetközi cégcsoportunk portfóliójához tartozik Magyarország vezető állásportálja, a Profession.hu.
A Ringier Csoport tagjai vagyunk
A Ringier AG egy innovatív, sokszínű digitális svájci médiavállalat, amely Európában, Ázsiában és Afrikában van jelen. Portfóliója közel 110 márkát ölel fel a nyomtatott és digitális sajtó, a rádió, a jegyértékesítés, a szórakoztatóipar és az e-kereskedelmi szektorban, valamint piacvezető autó, ingatlan és állásportálokat is magában foglal. Kockázati tőkebefektetőként a Ringier AG támogatja az innovatív digitális startupokat. Az 1833-ban kiadóként és nyomdaként alapított családi vállalkozás, a Ringier az elmúlt években következetesen fektetett be a digitalizációba és a globális terjeszkedésbe. 2020-ban a vállalat 18 országban dolgozó mintegy 6800 alkalmazottja 953,7 millió frank bevételt termelt. Mára a Ringier üzemi eredményének 69 százaléka digitális tevékenységből származik, ezzel vezető szerepet tölt be az európai médiavállalatok között. A Ringier alapértékei a függetlenség, a véleménynyilvánítás szabadsága és az úttörő szellemiség.
