mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Nem veszít a lendületéből a GLAMOUR-napok

Több, mint 435 kupont érvényesíthettek a vásárlók

Április 11-14. között ismét kitört a Shoppingünnep, amelyhez idén tavasszal 310 márka csatlakozott. A vásárlók több, mint 435 kuponnal juthattak kedvezményekhez, összesen 4100 üzletben és online. A 19. éve töretlen sikerrel futó GLAMOUR-napokat ma már évente négy alkalommal rendezzük meg, ami azt jelenti, hogy minden évszakra jut egy esemény. Az eredeti őszi-tavaszi shoppingnapok mellett lassan felnő a két „kistestvér” is: a GLAMOUR-napok X-Mas Week és a GLAMOUR-napok Summer Week. Ez utóbbi egy év alatt megháromszorozta eredményeit, és tavaly óta +3 nulladik nappal fut, csakúgy, mint az őszi és a tavaszi rendezvény. 

Főtámogatónk a Coccolino

A tavaszi GLAMOUR-napok főtámogatója a Coccolino volt, így a márka a kampány minden egyes elemén helyet kapott. Az együttműködés azonban ennél összetettebb, ugyanis a közös kommunikáció a színtanácsadás témája köré épült, amit egy komplex online aloldallal is támogattunk. A felületen nyereményjátékkal, ruhaápolási tanácsadással, színteszttel vártuk a látogatókat, a GLAMOUR-napok ideje alatt pedig kitelepüléssel, amelynek az Árkád adott otthont. A GLAMOUR Lounge-ban a Coccolino mellett a CeraVe, a Wella Professionals és a Swiss Laboratory termékeivel és szakembereivel is találkozhattak az érdeklődők.

Mindenhol ott vagyunk

A tavaszi GLAMOUR-napokkal valószínűleg az is találkozott, aki nem vett részt a vásárlós „hosszú hétvégén”, ugyanis a Ringier print és online portfólióján kívül a kampány Google és social hirdetési, TV és rádió, illetve közterületi lábat is kapott. Ez utóbbinak kiemelten fontos eleme volt a járműreklám, amely ezúttal három frekventált villamosvonalat jelentett (1-es, 2-es, 47-es), a közel 50 négyzetméteres kültéri ponyva, amely a Kosztolányi Dezső téren kapott helyet és az Allee külső, illetve belső LED felületei. A kampány teljes médiaértéke 300 millió Ft volt.

Első helyen az App Store-ban és a Play Áruházban is

A számok alapján kijelenthetjük, hogy egyre tágul a GLAMOUR univerzum, ami nemcsak az azonos nevet viselő applikáció felhasználóira értendő, hanem általában azokra az olvasókra és követőkre, akik aktív vásárlói a print, illetve a digitális lapszámoknak, résztvevői a GLAMOUR eseményeinek, kezdeményezéseinek. 2023-ban az applikáció 400.000 feletti letöltésszámmal büszkélkedhetett, a kuponbeváltások száma pedig majdnem elérte az 1 milliót. Az applikáció aktív előfizetőinek száma a tavalyi év végén 24.000 volt. Szintén 2023-ban a GLAMOUR négy kuponos lapszámának print és digitális példányaiból összesen 310.492 darab fogyott.* Az idei első GLAMOUR-napok kiemelkedő eredménye pedig az, hogy a kampány ideje alatt a GLAMOUR Univerzum applikáció az App Store-ban és a Play Áruházban is első helyen szerepelt.

Felhasználóbarát fejlesztések az appban

Idei fejlesztéseink egyike, hogy létrehoztuk a GLAMOUR Univerzum karikák megjelenést az applikációban, ami segíti a tájékozódást és megkönnyíti az appon belüli navigálást. Az Univerzum karikák a partnerek számára is egyedi, új megjelenési lehetőséget biztosítanak, így mostantól egyedi megjelenés / hirdetés / kuponok tömbösítése és ezzel kapcsolatos márkamegjelenések, kiemelések már nemcsak a nyomtatott kuponfüzetben, hanem az applikációban is elérhetőek. A fejlesztés sikerét a számok is igazolják: a kampány utolsó két hetében több, mint 100.000 kattintás érkezett ezekre a felhívásokra, kiemelésekre.

* Forrás: MATESZ gyorsjelentés, aktívan értékesített példányszám

7