mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Fiatalos kampány országos napilapban? Igen!

A Blikk címoldalán a Skechers termékbevezető kampánya

2024. április 1.

2024 tavaszi nemzetközi termékbevezető kampányának médiamixébe a Blikket is beválasztotta a Skechers márka.

Tíz héten át minden szombaton a Blikk címoldalán jelenik meg a Skechers Slip-ins kéz nélkül felvehető, belebújós cipőjének színes kreatívja, hogy a vezető országos napilap címoldalán keresztül megjelenésenként közel ötszázezer háztartásban minden korosztályhoz eljuttassa márkaüzeneteit. 

Az együttműködés kapcsán Szabó Hajnalka, a Ringier Hungary key account managere elmondta: 

„Ez a kampány tökéletes példa arra, hogy egy tömeges elérésű nyomtatott napilapnak továbbra is releváns helye és fontos szerepe van az ütőképes termékbevezetések marketingkommunikációs mixében. A Blikk egy harminc éve ismert és bejáratott médiamárka, amely országos lefedettségével és látványos címlapjával vásárlóképes közönségelérést biztosít, akár olyan fiatalos márkáknak is, mint amilyen a Skechers.”

7