mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

A hazai internetező lakosság 61%-át érjük el

Élmezőnyben 2024 első negyedévében is

2024. május 30.

Digitális portfóliónk zászlóshajó márkái – az online BlikkKiskegyedGlamour és a sportal.hu 2023-ban tovább növelték elérésüket, és kiegészülve további online magazinjainkkal, a fiatalokat megszólító NOIZZ-al, valamint az egészségügyi tartalmak egyik közkedvelt forrásával, az Egészségkalauz-zal, 2024 első negyedévében már az ország teljes internetező lakosságának 61%-át érték el.

2024 első negyedévében digitális kiadványaink havonta átlagosan

4,2 millió látogatót

vonzottak, és több mint

320 millió oldalmegtekintést

generáltak.

Néhány kiemelkedő eredmény ebből az időszakból[1]:

A 18-59 éves korosztály elérésében dobogós a Blikk

Online hírportálunk, a Blikk, a városban élők és a 18-59 évesek elérésben az első negyedévben minden alkalommal a TOP3-ban szerepelt (havi RU).

Ígéretes játékosunk: a Sportal

A foci EB-re és az olimpiára készülő sportal.hu az első negyedévben közel 1 millió internetezőhöz jutott el havonta.

Women Power

A Kiskegyed az elmúlt negyedévben végig a női szegmens élmezőnyében, azaz a TOP3-ban végzett (napi átlag RU). Hasonlóan szépen teljesített a fiatalabb korosztályt célzó Glamour: az online glossy magazin az oldalon töltött napi átlag idő tekintetében TOP2-ben szerepelt saját szegmensében a teljes első negyedévet tekintve.

Élen az egészség szegmensben is

Az elmúlt időszakban jelentősen javult a napi átlagos oldalon töltött idő (ATS) az Egészségkalauz esetében is, az első negyedévben végig a TOP3-ban végzett saját szegmensében.


[1] eGemius, 2024 Q1

7