mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

GLAMOUR

Magyarország piacvezető prémium glossy magazinja. Megjelenik évente 7 lapszámmal.

Főszerkesztő: Maróy Krisztina

Nemzetközi divatkalauz, igazi „kézikönyv”, amely segíti az olvasókat a saját stílusuk megtalálásában és kialakításában. A GLAMOUR folyamatosan követi a trendeket és kiemelt figyelmet fordít a viselhető divat bemutatására.

Tanácsokat ad mindenről, ami a nők számára fontos: férfiak, munka, öltözködés, önismeret, az élet nagy dolgai, társadalmi kérdések. Egyedi a tanácsadói szemlélete, az önismeretet erősítve segít a választásban, tudja, hogy a magával és környezetével békében élő nő elfogadja a személyes adottságait.

A témaválasztással, a cikkek hosszával, a sok látványelem nyújtotta könnyebb és gyorsabb megértés lehetőségével a lap minden irányból a fő üzenetét közvetíti: Mindig van esély a változásra és a változtatásra.

360 fokos hirdetői kiszolgálás

  • A legnagyobb példányszámban eladott glossy magazin
  • TOP1 online glossy szájt
  • TOP1 glossy márka a hirdetői piacon
  • TOP1 glossy brand a social platformokon
  • TOP1 glossy brand a BTL szegmensben
  • TOP1 glossy mobil app

Erős BTL láb

18-39 éves, ABC1 státuszú, magas vásárlóerejű, a fővárosban vagy megyeszékhelyeken élő urbánus nők, akiknek fontos a divat és követik az aktuális trendeket. Divatorientált fogyasztók, akik igyekeznek adottságaikhoz és lehetőségeikhez mérten ápoltan, csinosan megjelenni. Szívesen áldoznak ruhákra, szépségápolási termékekre.

Olvasottság*: 129.091 fő

Aktívan vásárolt pld.*: 70.579 darab
Fogyasztói ár**: 895 Ft*

*Forrás: NOK 2022/1-4 Kantar Hoffmann – M-Meter, MATESZ gyorsjelentés 2022/Q4
**Kiemelt lapszámoknál változhat a fogyasztói ár

* Facebook, TikTok, Instagram, Viber, Pinterest, YouTube adatok alapján, 2023. február 27.

GLAMOUR Univerzum applikáció

  • Alkalmazás letöltésszáma: 130.000+*
  • Tranzakciók száma az alkalmazáson belül: 28.600+*
  • Aktív előfizetők száma: 26.000+*

*Ringier saját adat, 2022. Q4