GLAMOUR
Magyarország piacvezető prémium glossy magazinja. Megjelenik évente 7 lapszámmal.

Nemzetközi divatkalauz, igazi „kézikönyv”, amely segíti az olvasókat a saját stílusuk megtalálásában és kialakításában. A GLAMOUR folyamatosan követi a trendeket és kiemelt figyelmet fordít a viselhető divat bemutatására.
Tanácsokat ad mindenről, ami a nők számára fontos: férfiak, munka, öltözködés, önismeret, az élet nagy dolgai, társadalmi kérdések. Egyedi a tanácsadói szemlélete, az önismeretet erősítve segít a választásban, tudja, hogy a magával és környezetével békében élő nő elfogadja a személyes adottságait.
A témaválasztással, a cikkek hosszával, a sok látványelem nyújtotta könnyebb és gyorsabb megértés lehetőségével a lap minden irányból a fő üzenetét közvetíti: Mindig van esély a változásra és a változtatásra.

360 fokos hirdetői kiszolgálás
- A legnagyobb példányszámban eladott glossy magazin
- TOP1 online glossy szájt
- TOP1 glossy márka a hirdetői piacon
- TOP1 glossy brand a social platformokon
- TOP1 glossy brand a BTL szegmensben
- TOP1 glossy mobil app
Erős BTL láb
18-39 éves, ABC1 státuszú, magas vásárlóerejű, a fővárosban vagy megyeszékhelyeken élő urbánus nők, akiknek fontos a divat és követik az aktuális trendeket. Divatorientált fogyasztók, akik igyekeznek adottságaikhoz és lehetőségeikhez mérten ápoltan, csinosan megjelenni. Szívesen áldoznak ruhákra, szépségápolási termékekre.
Olvasottság*: 129.091 fő
Aktívan vásárolt pld.*: | 70.579 darab |
Fogyasztói ár**: | 895 Ft* |
*Forrás: NOK 2022/1-4 Kantar Hoffmann – M-Meter, MATESZ gyorsjelentés 2022/Q4
**Kiemelt lapszámoknál változhat a fogyasztói ár
- Alkalmazás letöltésszáma: 130.000+*
- Tranzakciók száma az alkalmazáson belül: 28.600+*
- Aktív előfizetők száma: 26.000+*
*Ringier saját adat, 2022. Q4