Glamour-Nagykövet
A véleményvezérek szerepe egyre markánsabb, ezért a Glamour – minden évben kétszer – saját, dedikált infuencert választ.
A GLAMOUR Nagykövet projekt létrejöttének igénye onnan ered, hogy a social media, a véleményvezérek szerepe egyre markánsabb, ezáltal kiváló kommunikációs eszköz, amelyet tovább erősít egy jól felépített print kommunikáció és egyéb online támogatás.
A GLAMOUR Nagykövet márkakiterjesztés az aktivitás célja – saját márkanagykövet felépítése, aki:
- Adott időintervallumban „irányított” tartalmat generál a partnereknek
- Hasznos / érdekes tartalmat az olvasóknak
- Közvetíti a GLAMOUR eddig felépített szellemiségét
- Az olvasók a nagyköveten keresztül betekintést nyernek a kulisszák mögé – exkluzivitás
Hirdetői előnyök
- Kevésbé elkötelezett még egyéb márkák iránt
- Intenzíven bevonható a partner „életébe”
- Kizárható egyéb / konkurens márkák megjelenése
- Erős kötődés a jövőben is partner brandjéhez
- Kiadó által irányított tartalom a dedikált felületeken
- Kiegészítő print kampány teszi teljessé, ahol a natív tartalmat ötvözzük a direkt megjelenéssel