GLAMOUR
Magyarország piacvezető prémium glossy magazinja. Megjelenik évente 7 lapszámmal.
Nemzetközi női magazin, mely meghatározza a párbeszédet a nőkkel kapcsolatban. Modern szemlélete segít nekünk, hogy még többet hozzunk ki az életünkből, a lehetőségeinkből. Tanácsokat ad mindenről, ami a nők számára fontos: karrier, öltözködés, önismeret, férfiak, társadalmi kérdések, szex. Egyedi a tanácsadói szemlélete, az önismeretet erősítve segít a választásban, nem diktál, hanem barátnőként támogat. Egy igazi „kézikönyv”, amely segíti az olvasókat a saját stílusuk megtalálásában és kialakításában. A GLAMOUR folyamatosan követi a trendeket és kiemelt figyelmet fordít a viselhető divat bemutatására. A témaválasztással, a cikkek hosszával, magas minőségével, a sok egyedi látványelem, egyedi fotó nyújtotta könnyebb és gyorsabb megértés lehetőségével a lap minden irányból a fő üzenetét közvetíti: az önmagad felé fordulás lehetséges.
360 fokos hirdetői kiszolgálás
- A legnagyobb példányszámban eladott glossy magazin
- TOP1 online glossy szájt
- TOP1 glossy márka a hirdetői piacon
- TOP1 glossy brand a social platformokon
- TOP1 glossy brand a BTL szegmensben
- TOP1 glossy mobil app
Erős BTL láb
18-39 éves, ABC1 státuszú, magas vásárlóerejű, a fővárosban vagy megyeszékhelyeken élő urbánus nők, akiknek fontos a divat és követik az aktuális trendeket. Divatorientált fogyasztók, akik igyekeznek adottságaikhoz és lehetőségeikhez mérten ápoltan, csinosan megjelenni. Szívesen áldoznak ruhákra, szépségápolási termékekre.
Olvasottság*: 115.547 fő
Aktívan vásárolt pld.*: | 68.412 darab |
Fogyasztói ár**: | 1490 Ft |
*Forrás: NOK 2024/1-2 Kantar Hoffmann – M-Meter, Matesz gyorsjelentés 2024/Q2
**Kiemelt lapszámoknál változhat a fogyasztói ár
- Alkalmazás letöltésszáma: 130.000+*
- Tranzakciók száma az alkalmazáson belül: 28.600+*
- Aktív előfizetők száma: 26.000+*
*Ringier saját adat, 2022. Q4