mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

GLAMOUR

Magyarország piacvezető prémium glossy magazinja. Megjelenik évente 7 lapszámmal.

Főszerkesztő: Maróy Krisztina

Nemzetközi női magazin, mely meghatározza a párbeszédet a nőkkel kapcsolatban. Modern szemlélete segít nekünk, hogy még többet hozzunk ki az életünkből, a lehetőségeinkből. Tanácsokat ad mindenről, ami a nők számára fontos: karrier, öltözködés, önismeret, férfiak, társadalmi kérdések, szex. Egyedi a tanácsadói szemlélete, az önismeretet erősítve segít a választásban, nem diktál, hanem barátnőként támogat. Egy igazi „kézikönyv”, amely segíti az olvasókat a saját stílusuk megtalálásában és kialakításában. A GLAMOUR folyamatosan követi a trendeket és kiemelt figyelmet fordít a viselhető divat bemutatására. A témaválasztással, a cikkek hosszával, magas minőségével, a sok egyedi látványelem, egyedi fotó nyújtotta könnyebb és gyorsabb megértés lehetőségével a lap minden irányból a fő üzenetét közvetíti: az önmagad felé fordulás lehetséges.

360 fokos hirdetői kiszolgálás

  • A legnagyobb példányszámban eladott glossy magazin
  • TOP1 online glossy szájt
  • TOP1 glossy márka a hirdetői piacon
  • TOP1 glossy brand a social platformokon
  • TOP1 glossy brand a BTL szegmensben
  • TOP1 glossy mobil app

Erős BTL láb

18-39 éves, ABC1 státuszú, magas vásárlóerejű, a fővárosban vagy megyeszékhelyeken élő urbánus nők, akiknek fontos a divat és követik az aktuális trendeket. Divatorientált fogyasztók, akik igyekeznek adottságaikhoz és lehetőségeikhez mérten ápoltan, csinosan megjelenni. Szívesen áldoznak ruhákra, szépségápolási termékekre.

Olvasottság*: 115.547 fő

Aktívan vásárolt pld.*: 68.412 darab
Fogyasztói ár**: 1490 Ft

*Forrás: NOK 2024/1-2 Kantar Hoffmann – M-Meter, Matesz gyorsjelentés 2024/Q2
**Kiemelt lapszámoknál változhat a fogyasztói ár

* Facebook, TikTok, Instagram, Viber, Pinterest, YouTube adatok alapján, 2023. február 27.

GLAMOUR Univerzum applikáció

  • Alkalmazás letöltésszáma: 130.000+*
  • Tranzakciók száma az alkalmazáson belül: 28.600+*
  • Aktív előfizetők száma: 26.000+*

*Ringier saját adat, 2022. Q4