mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Noizz.hu

A mindig online C generációnak szóló hírportál és brand.

A Noizz.hu kifejezetten online médium, a magyarországi elindulást megelőzően már több országban is sikeres felületként futott.

A Noizz.hu elsősorban a divattal, életmóddal és kultúrával kapcsolatos trendekre koncentrál maga a site. Az oldal az úgynevezett C generációra lő. Ez a megnevezés azokat a városi fiatalokat jelenti, akik nem tudnak élni internet nélkül, folyamatosan kapcsolatban vannak egymással és nagyon sokféle helyről nyerik az inspirációjukat a hétköznapi kreativitásukhoz. Anyanyelvükké váltak a digitális eszközök és szinte mindent képesek megoldani a telefonjukon. A márka a RAS közlése alapján Európában összesen jelenleg 8 millió felhasználót ér el.

Nagykörű célcsoportelérés Európa-szerte

C generáció
Tinik, fiatal felnőttek, akik számára fontos a kreatív tartalom, és nem elégednek meg a hagyományossal semmilyen téren
15–25 év között

Átlagos napi RU*

99.943

Átlagos napi PV*

144.579

Átlagos havi RU*

1.689.777

Átlagos havi PV*

4.434.746

* Forrás: DKT e.Gemius, 2022/Q3 napi/havi átlag

Facebook követő**:

226.000+

Instagram követő**:

23.100+

YouTube feliratkozó:

3.100+

** Forrás: 2022.10.21. Facebook, Instagram, YouTube adatok alapján