Noizz.hu
A mindig online Z generációnak szóló digitális magazin
A Noizz.hu piacvezető saját szegmensében

A Noizz.hu életmóddal, kultúrával, társadalmi kérdésekkel kapcsolatos trendekre koncentrál, de beszámol a közélet és a gazdasági élet legfontosabb híreiről is. Az oldal az úgynevezett C generációra (Connected Generation) lő. Ez a megnevezés azokat a városi fiatalokat jelenti, akik nem tudnak élni internet nélkül, folyamatosan kapcsolatban vannak egymással és sokféle helyről nyerik az inspirációjukat a hétköznapi kreativitásukhoz. Anyanyelvükké váltak a digitális eszközök és szinte mindent képesek megoldani a telefonjukon.
Nagykörű célcsoportelérés
C generációs, városban élő fiatal felnőttek, akik számára fontos a kreatív tartalom, és nem elégednek meg a hagyományossal semmilyen téren
- Nemek szerinti megoszlás: 45% férfi, 55% nő
- 18–49 éves korosztály: 51%
- 18-39 éves korosztály: 28%
- ESOMAR AB státusz: 28%
- ESOMAR ABC státusz: 61%
- Főbevásárló: 59%
- Főkereső: 55%
- Budapesten, megyeszékhelyen vagy egyéb városban élő: 73%
- Diplomás vagy érettségizett: 68%
- Menedzser vagy diplomás specialista: 23%