Carousel (Körhinta)
Ez egy olyan multiscreen formátum, amivel a hirdető több termékelőnyt is kommunikálhat egyszerre az olvasók (userek) felé. A kreatívban lehetőség van képek és maximum 1 db videó elhelyezésére, ami minden platformon megjelenik. Amennyiben a hirdető ad le videót, akkor először a videó jelenik meg és utána a képek. A videó user interakcióra indul el, állítható meg, vagy nyitható meg full screen módban. A videó körül egy brandingelt háttér jelenik meg. A leadott kreatívok automatikusan lapozódnak, ezzel is felhívva a felhasználó figyelmét a hirdetésre. A videó végeztével a formátum automatikusan tovább lapozódik. A megjelenés a siteok cikk-közi zónájában fog megjelenni mobilon, tableten és desktopon egyaránt
Desktopon 640×360 px méretben jelenik meg a kreatív, amiben a video player 300×230 px méretű. Mobil eszközökön a megjelenés reszponzívan működik.
Megjelenési lehetőségek: Blikk, Blikk Rúzs, Glamour, Noizz, Egészségkalauz
Leadandó anyagok:
Videó (leadása opcionális):
2 videót várunk (MP4 és Webm)
Első videó: MP4, amelyben H.264 a videó és MP3 a hang enkódolása.
Második videó: Webm, Vorbis enkódolású
Képarány: 16:9
Méret: max. 2 MB / videó
Képek:
1 db Háttérkép 640×360 px méretben, ami a videó (és képek) körül jelenik meg
A logót, tartalmi elemeket a kép felső részére ajánlott elhelyezni, hogy kisebb kijelzőkön is látszódjon. A kép többi részére kifutószínt érdemes használni
Formátum: JPG / PNG
Max. 100 kB
2 db (videó leadása nélkül 3 db) Lapozható kép 300×250 px méretben, ami a videó után jelenik meg automatikusan lapozva, vagy user interakcióra
Formátum: JPG / PNG
Max. 100 kB
AV és CT mérő kód
Leadási határidő: A kampány indulása előtt 5 munkanappal.