A Noizz.hu új formátumú kampánnyal indult 2018-ban. Az első Terepcsere projekt összesen 400 000 videómegtekintést és 10 0000 megosztást produkált.
A C-generáció – az állandó internetkapcsolatban élő connected nemzedék – kedvenc online magazinja egyedi ötlettel rukkolt elő: az őszi hónapok folyamán újabb és újabb hazai hírességeket ültettek a főszerkesztői székbe, hogy egy napra ők diktálják a tempót és az egyedi tartalmakat.
Az első három vendég személyében megismerhettük a kedvelt divattáskák hazai tervezőjét, Molnár Ninit, a Pakamé divatbrand megálmodóját, Páncsity Katát, valamint a filmrajongó-mozikritikus Janiverzumot. Őket követte a TEREPCSERE sztárhármasfogata, vagyis Dukai Regina, Varga Viktor és Rubint Rella, akik szintén remekül teljesítették a főszerkesztői feladatokat a közönség nagy örömére.
Az őszi Terepcserét visszanézheted itt.
Az új formátum felkeltette a figyelmet: havi 990 530 egyedi látogatóval 2018 októberében első helyezést ért el a Noizz.hu saját szegmensében (forrás: Gemius DKT/OLA, 2018 októberi adatok). Az oldal nézettsége 20 százalékkal emelkedett a kampány hatására. A cikkek és interjúk mellett a videós tartalmak is hasítottak. Dukai Regina megérkezését 56 000 néző követte, míg Viktor napindítóját 145 000-en nézték meg.
A Terepcsere projekt összesen közel 400 000 videómegtekintést produkált, emellett közel száz cikk is született a főszerkesztők irányításával. A személyes témák mellett helyet kaptak sokunkat foglalkoztató társadalmi felelősségvállalási ügyek is, Rubint Rellával például az ürömi kutyamenhelyre látogattunk. Az olvasók a minőségi tartalmakat több mint 10 000 megosztással jutalmazták.