mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Esettanulmány

Egészségkalauz B2B konferencia

Csatlakozott az évvégi konferenciaszezonhoz az EgészségKalauz.hu

Az EgészségKalauz.hu 2018 november 30-i szakmai konferenciája a következő kérdésre kereste a választ a különböző célcsoportok szemszögéből: Hogyan készítsünk jól konvertálható digitális kampányt egészségmegőrzés és betegségkezelés tematikában?

Az egészségkommunikáció terén jelentős konverziót generáló digitális megoldások közel százötven vidéki és fővárosi szakembert vonzottak. Az egész napos szakmai program már első nekifutásra telt házas lett. A rendezvény várhatóan évente megrendezésre kerül ezután.

FÓKUSZBAN AZ EGÉSZSÉG: A HATÉKONY ONLINE MEGJELENÉS TITKA

A konferencia során terítékre került a sikeres online tartalomelőállítás minden meghatározó faktora: a fogyasztói magatartások változásairól, az online médiapiac aktualitásairól, valamint a digitális gyógyászat újdonságairól többek között olyan elismert hazai szakemberek tartottak előadást, mint dr. Pénzes János (a Richter Gedeon Nyrt. nemzetközi e-marketing menedzsere) Papp Gábor (a The Pitch online marketing szakértője), valamint dr. Szilágyi Dóra (a GVH szakembere).

A szakmai esemény fókuszában a jól konvertáló egészségügyi kampány készítés állt – azonnal használható tudást kínált minden résztvevőnek, aki ma online egészségügyi tartalmat készít, legyen az cikk, videó vagy reklám – a teljesség igénye nélkül a következő témák érintésével:

• Mit szeret a Google, mit az olvasó – és mit a GVH?
• Kinek és hogyan hirdessünk digitálisan egészség témában?
• Mi a teendő a Medic algoritmusváltás után?

Részletes program és egyéb információk: http://egeszsegkonferencia.ras.hu

2019 novemberében újabb érdekes egészségügyi témával jön az Egészségkalauz.hu szakmai konferenciája.

Részletek a programot és helyszínt illetően hamarosan!

 

Az EgészségKalauz.hu-ról röviden:

Az egészségiparra specializálódott Szinapszis Piackutató Intézet 2018 márciusában bemutatott felmérése szerint a laikus olvasóknak szóló hazai egészségügyi website-ok rangsorában az EgészségKalauz.hu az előkelő 3. helyen áll a páciensek és az orvosok említéseiben egyaránt, osztozva a dobogón a legnagyobb, évtizedek óta működő tematikus portálokkal. Egyedi látogatószáma 41 000 RU, Facebook-rajongóinak tábora jelenleg közel 100 000 főt számlál. Az EgészségKalauz.hu egyik legnagyobb erősségét azok a saját gyártású rövid infóvideók jelentik, amelyekkel a website elsőként jelent meg a saját szegmensében 2017-ben. 2019 elejétől az egészségportál közkedvelt szolgáltatásai – a Gyógyszerkereső, a Betegségkereső és a kalkulátorok is – új külsővel és kibővített keresési alkalmazásokkal várják az olvasókat.

További esettanulmányok

Terepcsere Noizz.hu

NOIZZ Terepcsere kampány

Viber egyedi GLAMOUR-napokos matricacsomag

GLAMOUR Hungary a Viberen