mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

glamour.hu

Friss és okos online divatmagazin, amely a digitális glossy szegmens TOP2 szereplője között teljesít

A Glamour.hu igényes és sokrétű glossy site.
Főszerkesztő: Maróy Krisztina

Friss és okos online divatmagazin, amely a digitális glossy szegmens vezető márkája. Megreformálja az online felületek piacát hosszabb, exkluzív interjúkkal, exkluzív fotókkal és videókkal. Fontos társadalmi témákat is fókuszba hoz, ezzel segítve, hogy az online időtöltés is tartalmas legyen.

Célcsoportunk legnépszerűbb elérési felülete, mind online, mind print megjelenésben
+ a GLAMOUR-hoz kapcsolódó rengeteg BTL-kampány még több elérést és hirdetési felületet kínál partnereinknek

Városi, pörgős életet élő nők, akik aktívan érdeklődnek a divat és trendek iránt

  • Nemek szerinti megoszlás: 34% férfi / 66% nő
  • 18–49 éves korosztály: 50%
  • 18-39 éves korosztály: 25%
  • ESOMAR AB státusz: 30%
  • ESOMAR ABC státusz: 63%
  • Főbevásárló: 63%
  • Főkereső: 53%
  • Budapesten, megyeszékhelyen vagy egyéb városban élő: 74%
  • Diplomás: 30%
  • Diplomás vagy érettségizett: 70%
  • Menedzser vagy diplomás specialista: 23%

Forrás: DKT-Gemius, havi total egyedi látogatószám alapján, 2023 szeptember

Átlagos napi RU*

91.072

Total havi RU*

1.141.265

Total havi PV*

7.602.618

*Forrás: DKT e.Gemius 2024. febr. – 2025. febr. havi/napi átlag

Facebook követők**

225.000

TikTok követők**

46.100

Instagram követők**

112.000

YouTube feliratkozók**

4.990

Viber közösség**

101.400

Pinterest közösség**

23.000

**Forrás: Facebook, TikTok, Instagram, Viber, Pinterest, YouTube adatok alapján, 2025. április