glamour.hu
Friss és okos online divatmagazin, amely a digitális glossy szegmens TOP2 szereplője között teljesít
A Glamour.hu igényes és sokrétű glossy site.

Friss és okos online divatmagazin, amely a digitális glossy szegmens vezető márkája. Megreformálja az online felületek piacát hosszabb, exkluzív interjúkkal, exkluzív fotókkal és videókkal. Fontos társadalmi témákat is fókuszba hoz, ezzel segítve, hogy az online időtöltés is tartalmas legyen.

Célcsoportunk legnépszerűbb elérési felülete, mind online, mind print megjelenésben
+ a GLAMOUR-hoz kapcsolódó rengeteg BTL-kampány még több elérést és hirdetési felületet kínál partnereinknek
Városi, pörgős életet élő nők, akik aktívan érdeklődnek a divat és trendek iránt
- Nemek szerinti megoszlás: 34% férfi / 66% nő
- 18–49 éves korosztály: 50%
- 18-39 éves korosztály: 25%
- ESOMAR AB státusz: 30%
- ESOMAR ABC státusz: 63%
- Főbevásárló: 63%
- Főkereső: 53%
- Budapesten, megyeszékhelyen vagy egyéb városban élő: 74%
- Diplomás: 30%
- Diplomás vagy érettségizett: 70%
- Menedzser vagy diplomás specialista: 23%
Forrás: DKT-Gemius, havi total egyedi látogatószám alapján, 2023 szeptember
Átlagos napi RU*
91.072
Total havi RU*
1.141.265
Total havi PV*
7.602.618
*Forrás: DKT e.Gemius 2024. febr. – 2025. febr. havi/napi átlag
Facebook követők**
225.000
TikTok követők**
46.100
Instagram követők**
112.000
YouTube feliratkozók**
4.990
Viber közösség**
101.400
Pinterest közösség**
23.000
**Forrás: Facebook, TikTok, Instagram, Viber, Pinterest, YouTube adatok alapján, 2025. április