mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Napi átlagban, havi összesítésben és brand kategóriában is piacvezető a Blikk júliusban

Minden kiemelt kategóriában az élen a blikk.hu

2023. augusztus 8.

A 2022-es év után 2023 első hét hónapjában is megőrizte piacvezető pozícióját a Blikk a teljes hazai online média mezőnyében[1]. Júniust követően júliusban is minden kiemelt kategóriában első helyen végzett a hírportál: napi átlagban, havi összesítésben és brand kategóriában is a Blikkre kattintott a legtöbb egyedi látogató. A hírmédia szegmensben a Blikk napi forgalma haladta meg a legtöbb alkalommal az 1 millió egyedi látogatót, júliusban ez átlagosan 764 ezer RU volt.

Az A és az AB státuszúak, a budapestiek, valamint a diplomás szakemberek körében is vezet a blikk.hu[2]

A Blikk piacvezető hírforrás az átlagosnál lényegesen jobb vagy jobb anyagi körülmények között élő A és AB státuszúak, valamint a főbevásárlók és a főkeresők körében. A Blikk olvasóinak többsége a kiemelt kereskedelmi célcsoportnak számító 18-59 éves korosztályból kerül ki, ebben a szegmensben a Blikket olvassák a legtöbben a vezető híroldalak közül.

Havi 2,5 millió egyedi látogatót meghaladó forgalmával a blikk.hu mind a budapesti, mind a városi – megyeszékhelyeken vagy más városokban élő – közönség körében piacvezető.

Emellett a Blikket az első számú híroldal mind a diplomával, mind az érettségivel rendelkező lakosság és a menedzserek/középvezetők, illetve a diplomás szakemberek körében is.

A legtöbb autó-, nyaralóingatlan- és okostelefon-tulajdonos – Mit érdemes tudni az online Blikk olvasóiról?[2]

A Blikk platformot olvasók körében rendelkeznek a legtöbben nyaralóingatlannal, életbiztosítással vagy bankkártyával a teljes hazai online média mezőnyében, de az online Blikk olvasói között található a legtöbb autótulajdonos és legalább három gyermekes, nagycsaládos háztartás is. Az online Blikk szintén piacvezető az okostelefon-, tablet-, játékkonzol-, számítógép- vagy televízióbirtokosok körében.

Újdonság a tartalomkínálatban: autók, borok, technológia

Az idei évtől Európa vezető autós magazinja, az Auto Bild exkluzív online tartalmai is megjelennek a Blikken, egyúttal a szerkesztőség saját anyagai között is nőtt az autós hírek aránya.

Szintén erősödött a blikk.hu Tech tartalma, amely többek között okoseszköz tesztekkel és ismeretterjesztő cikkekkel bővült.  Újdonság a Borvilág rovat Tompa Imre és Herczeg Ágnes borszakértők ajánlóival és tesztjeivel, a magyar borhoz, borvidékekhez kapcsolódó gasztronómiai- és programajánlókkal.

Saját gyártású videó minden mennyiségben

Közéleti, politikai szereplők, a Z-generáció kedvenc véleményvezérei és ismert emberek, akikre egy egész ország figyel: ők a Blikk platform új videós sorozatai, a Címlapsztori, a Polihisztor és a Mizu? című műsorok főszereplői. Hetente közel negyven videó készül a Ringier Stúdióban, melyek nagy része a Blikk kínálatát bővíti.


[1] Forrás: DKT-Gemius, napi átlagos egyedi látogatószám alapján, 2023. január-július

[2] Forrás: DKT-Gemius, havi total egyedi látogatószám alapján, 2023. július

7