mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Esettanulmány

NOIZZ Secret Party

Noizz Secret Party – Exkluzív buli a Noizz.hu friss követőtáborának.

Május elejétől egy Instagram-kampányt hirdettünk, amelybe a leghangosabb képek „beküldését” vártuk a résztvevőktől. Minden fotó, gif és boomerang, ami megkapja a kampány hashtagjeit, benne volt a játékban. #noizz #leghangosabb.

 

A JÁTÉK MECHANIZMUSA
A játékot a Noizz felületei és a partner RAS-médiumok közösségi csatornái mellett a bevezetésben részt vevő influencerek (Noizz secret party résztvevők és vendégírók) csatornáin népszerűsítettük. A versenykiírás és a játékszabályzat a Noizz felületén kapott helyet. A legjobb pályaműveket a bevezetésben részt vevő influencerekkel közösen a Noizz szerkesztősége választotta ki. A nyertesek megkapták a lehetőséget, hogy részt vegyenek a Noizz exkluzív bulijában.

ESEMÉNYKITELEPÜLÉSEK
Májusban és júniusban is megjelent a márka a célközönség számára releváns eseményeken, crosspromók segítségével. Ezeken az eseményeken a hostessek népszerűsítik az Instagram-kampányt műtetkók felragasztásával és egy Noizz-installációban való fotózással.

ELŐZETES KOMMUNIKÁCIÓ

Május 6. Kampányindulás, Noizz-versenykiírás, játékszabály és posztok, Dunai Regatta kitelepülés

Május 11–12. Óbudai Egyetemi Napok kitelepülés
Május 26 –28. Belfeszt kitelepülés
Május 6 –31. Influencer közösségi posztok, Noizz felhívó posztok, Blikk és Glamour közösségi posztok, Budapest Park kitelepülések, Haver Vagy együttműködés, Influencer vendégcikkek
Május 6.–június 9. Hashtag-kampány nevezési idő.

NOIZZ SECRET PARTY

Június 22-én a Noizz exkluzív buliján a hírességek mellett csak azok vehettek részt, akiket a képük menősége miatt kiválasztottak az influencerek és a szerkesztőség (javasolt vendégek még: a fontosabb hirdetők és médiavásárlók).

Résztvevők: 100 db nyertes, 100 db partner, 50 db cégen belüli munkatárs

HELYSZÍN
Egy arculatában és célközönségében is megfelelő belvárosi szórakozóhely, amellyel barter
megállapodásban tudtunk együttműködni: VOLT Lokál Klub.

UTÓKOMMUNIKÁCIÓ
Június 16–20. időtartam alatt képes beszámolók az eseményről a Noizz, Blikk és Glamour termékeinkben.

További esettanulmányok

Egészségkalauz B2B konferencia

Terepcsere Noizz.hu

NOIZZ Terepcsere kampány