mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Esettanulmány

MIELE egyedi rovat a Glamour.hu felületen

A kampány üzenete magába foglal mindent, ami fontos lehet a célcsoport számára. A főzést, a kellemes pillanatokat, a konyhát, az otthont.

„Miele. Mindenért, ami igazán fontos” umbrella kampány kiegészítéseként sikeres online aloldal indítása a Glamour.hu-n.
Ügyfél: Miele Kft.

A Miele Kft. vállalati profilja a fogyasztói elégedettségre és hűségre épül. Az ágazat egyetlen gyártójaként 20 éves élettartamra tervezik mosógépeiket, szárítógépeiket, mosogatógépeiket, illetve sütőiket. Már több mint 100 éves igazság, hogy a Mielében megbízhat a vásárló, a készülékeik nem fogják cserbenhagyni. Ha egyszer Miele, akkor mindig Miele: az ügyfelek a világ minden táján hűek maradnak a céghez, és másoknak is ezt a márkát ajánlják. Az ígéretük a jövőben is változatlan: készülékeik megbízhatósága és hosszú élettartama terén nem ismernek kompromisszumokat. Számos országban a Miele az ágazat leginkább áhított márkája. Sőt, a hazai német piacon a Mielét, az összes iparágat figyelembe véve, minden idők legjobb termékmárkájának választották („best brand ever“). Egy ilyen márka a felhasználóiról is felfed valamit: a Miele-vásárlók nagy hangsúlyt fektetnek háztartási készülékeiknél a teljesítményre és a környezetbarát kialakításra. Aki Mielét vásárol, az minőségorientált és stílusos.

Site: A RAS portfólióján belül a glamour.hu online felületén valósult meg az együttműködés.

Téma: Miele egyedi rovat indítása, amely egy hónapon keresztül tartott.

A kampány üzenete: „Miele. Mindenért, ami igazán fontos.” Ez magában rejt mindent, ami fontos lehet olvasóinknak. A főzést, a kellemes pillanatokat, a konyhát, az otthont, melyben a körülöttünk lévő készülékek rendkívül sokat tudnak segíteni mindennapjaink során. A glamour.hu-n többféle márkaismertséget elősegítő tartalom vált elérhetővé. Például alapvető információkat tudhattak meg a látogatók a Miele márkáról, felfedezhették a termékportfóliót, a szezonálisat és a folyamatosan rendelkezésre állókat is egyaránt. A kampány során kitérünk készüléktípusokra, akciókra, stílusokra, sok mindenre, amitől a Miele különleges és kiemelkedik a versenytársak közül. A kampány által egy „Miele-életérzést” szerettek volna közvetíteni a megbízók.

További esettanulmányok

Egészségkalauz B2B konferencia

Terepcsere Noizz.hu

NOIZZ Terepcsere kampány