mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Glamour Women of the Year

Az év legrangosabb eseménye a divatszakmában, amelyről a médiapiac minden jelentősebb résztvevője beszámol.

A Women of The Year gála egyre inkább az év eseményének számít a maga területén, ahol nemcsak a divatszakma legfontosabb képviselői, de a hazai hírességek, véleményvezérek is mind jelen vannak a kiadó üzleti partnerei mellett.

A Women of The Year esemény csillogásán túl fontos a pozitív üzenete: a nőkről szól, a nők tehetségéről, tehetségük elismeréséről, annak támogatásáról.

A gála B2B és B2C aktivitás egyben, hiszen az esemény zártkörű, azonban az egyes kategóriák nyertes jelöltjét kizárólag az olvasók szavazzák meg – ez biztosítja az aloldal kiemelt látogatottságát, valamint az eseményről élő közvetítést sugárzunk a glamour.hu oldalon, amit több tízezren követnek végig.

  • Integrált, többszintű csomagok
  • Pozitív, aktuális üzenet
  • Kiemelkedően magas online elérés és interakció
  • Print kampány (Ringier Hungary-portfólió)
  • Online banner kampány (Ringier Hungary portfólió)
  • Dedikált aloldal
  • Helyszíni megjelenések
  • Élő közvetítés
  • Social media kampány a GLAMOUR többszázezres követőtáborral bíró közösségi felületein
  • dedikált hírlevél
  • GLAMOUR Univerzum applikáció
  • Print kampány elérés 1,6 millió fő* / kampány
  • 565 ezer beérkezett szavazat
  • 1,3 millió videómegtekintés
  • 70 ezer reakció az Instagramon
  • 115 poszt a Facebookon
  • 6,5 ezer új követő a TikTokon
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs