mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Esettanulmány

Blikk Esték

Inspiráló szakmai beszélgetések, melyeken a jövő szakemberei releváns témákban, magas szakmai színvonalon szólítják meg a fiatalokat.

Egyetemistáknak szóló, új típusú interaktív rendezvénysorozat, melynek célja a hiteles, aktuális információ közvetítése a meghívott, neves előadók, oktatók és a téma iránt fogékony hallgatóság között. A rendezvénysorozat közvetlen elérést biztosító esemény az egyetemi szektor szereplőihez, mind a hallgatókhoz, mind az oktatókhoz egyaránt, valamint élő közvetítést biztosít a Blikk.hu olvasóközönségének is.
Az esemény időpontja: rendezvénysorozat 2017. márciusától előre meghirdetett időpontokban
ELSŐ RENDEZVÉNYÜNK – 2017. március 30. Merre tovább Magyarország?

Az esemény helyszínét a Falk1 Rendezvényközpont – EDUTUS Ház biztosította Budapesten. Az előadás bő egy évvel az országgyűlési választások előtt, viharos sebességgel változó világunkban különösen aktuális kérdést boncolgatott: Feltűnhet-e egy új politikai erő? Meddig maradhat miniszterelnök Orbán Viktor? Mikor mondja majd azt a magyarok többsége, hogy jobban él, mint a rendszerváltás előtt? Meghívottjaink között olyan neves szakembereket tudhattunk, mint Török Gábor politológus, egyetemi docens, Ceglédi Zoltán politikai elemző, valamint Mráz Ágoston Sámuel, a Nézőpont Intézet alapítója és igazgatója. Az eseményen 105 fő vett részt, 75%-ban fiatal egyetemisták. Az online platformokon élőben közvetített előadás több mint 40 000 megtekintést regisztrált. További támogató megjelenés adat, hogy 800 000 videóindítást és 104 000 teljes videó megtekintést könyvelhettünk el az esemény javára.

SZPONZORÁCIÓS AJÁNLATOK

FŐTÁMOGATÓ – 750 000 Ft + áfa/esemény
TÁMOGATÓ – 300 000 Ft + áfa/esemény
HELYSZÍNI TÁMOGATÓ – 100 000 Ft + áfa/esemény + catering biztosítása

KOMMUNIKÁCIÓ

Print – esemény napján tematikus környezetben, figyelemfelhívás az élő közvetítésre, utókommunikáció, after care. Online – www.blikk.hu oldalon támogató bannerek, videók, cikkek jelennek meg, figyelemfelhívás az élő közvetítésre az eseményt megelőző napon és az esemény napján, élő közvetítés, utókommunikáció, www.blikk.hu/blikkestek esemény aloldal, program, regisztráció, DM az egyetemek, főiskolák Neptun rendszerén keresztül, DM az egyetemek Facebook-oldalain. Social Media – Facebook esemény létrehozása a promócióhoz, célcsoport szerint targetált tartalom megosztása (videó, hirdetés) a regisztrációs időszakban, az esemény élő közvetítése Facebook- és Youtube-csatornákon, promóciós videók megosztása. Helyszíni megjelenés – Roll-up kihelyezés, logókivetítés az előadás alatt, magazinok, szórólapok, ajándéktárgyak elhelyezése a konferenciacsomagban. POS – megállító táblák, plakátok kihelyezése az egyetemeken

KOMMUNIKÁCIÓ SORÁN ALKALMAZOTT MÉDIUMOK

Print – Blikk, 706 000 olvasó naponta

Online 1.0 – blikk.hu, 938 000 egyedi látogató hetente, 15 784 000 oldalletöltés/hét

Online 2.0 – blikk.hu Facebook-oldal, 658 000 követő

FŐTÁMOGATÓ

Teljes kampányban való megjelenést biztosítjuk (online), valamint az egyéb kommunikációs anyagokon – meghívókon, plakátokon – logóval. Az online kommunikációs felületeken (regisztrációs oldal) saját aloldalt biztosítunk, ahol termékismertető, PR és egyéb tartalmak kerülnek megosztásra. Az esemény alatt a helyszínen roll-up kihelyezés, logo-kivetítés és a konferenciacsomagba helyezett promóciós anyagok segítik a főtámogató márkaismertségének növelését. Saját promóció megvalósítását is biztosítjuk az esemény helyszínén. Az élő közvetítés közvetlen környezetében biztosítjuk a márka megjelenését. Mindemellett bizonyos feltételek mellett részt vehet a kerekasztal-beszélgetésben (amennyiben a támogató az adott témában jártas, és a beszélgetőpartnerek szakmai szintjének megfelelő résztvevőt tud delegálni. Ehhez előzetes egyeztetés szükséges). After care: képes és szöveges megjelenés az esemény utókommunikációs anyagában.

TÁMOGATÓ

Teljes kampányban való megjelenést biztosítjuk (online), valamint az egyéb kommunikációs anyagokon – meghívókon, plakátokon – logóval. Az online kommunikációs felületen (esemény aloldala) átlinkelési lehetőség a támogató oldalára. Az esemény alatt a helyszínen roll-up kihelyezés, logo-kivetítés és a konferenciacsomagba helyezett promóciós anyagok segítik a főtámogató márkaismertségének növelését. After care: megjelenés képanyaggal az esemény utókommunikációs anyagában.

HELYSZÍNI TÁMOGATÓ

Helyszíni támogató partnerünk az esemény catering ellátását végzi termékei biztosításával, az esemény résztvevői létszámának megfelelő mennyiségben, valamint gondoskodik annak helyszínre juttatásáról az adott időszakban. Megjelenést biztosítunk a meghívókon és az esemény aloldalán a logónak. After care: további megjelenési lehetőség az utókommunikációban.

További esettanulmányok

Egészségkalauz B2B konferencia

Terepcsere Noizz.hu

NOIZZ Terepcsere kampány