mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

A digitális és print média élmezőnyében 2023-ban is

Zászlóshajó márkáink tovább növelték elérésüket

Digitális portfóliónk zászlóshajó márkái – a Blikk, a Kiskegyed, a Glamour és a Sportal.hu 2023-ban tovább növelték elérésüket, és kiegészülve további online magazinjainkkal, a fiatalokat megszólító Noizz-zal, valamint az egészségügyi tartalmak egyik közkedvelt forrásával, az Egészségkalauz-zal, 2023-ban az ország teljes internetező lakosságának 57%-át érték el!

2023-ban sem pihentünk, 2024-ben is gőzerővel szállítjuk a hasznos tartalmakat!

Digitális márkáink szerkesztőségeiben tavaly összesen 118.000 online cikk készült, melyek portfóliós szinten közel 1,6 milliárd oldalmegtekintést generáltak. Digitális kiadványaink havonta átlagosan 4,2 millió látogatót vonzottak.

Büszkék vagyunk rá, hogy a Blikk megtartotta vezető pozícióját, 2023-ban – csakúgy, mint 2022-ben – Magyarország leglátogatottabb weboldala volt. Ez éves szinten közel 790.000 átlagos napi RU-t jelent, és azt, hogy az összes magyar híroldal-fogyasztó több, mint 60%-át elérte.

A női weboldalak is jól teljesítettek, a Glamour és a Kiskegyed 2023 végére saját digitális médiaszegmensének vezető pozíciójába került. A Kiskegyed mindössze másfél évvel indulása után érte el ezt a kiemelkedő eredményt. A sportrajongókat célzó Sportal.hu pedig 6 hónappal az indulása után saját médiaszegmense (a tisztán sport tematikájú oldalak) élére került havi elérésben.

Print kiadványaink is rendületlenül az élmezőnyben

A Blikk immár 22 éve őrzi vezető pozícióját a magyar napilap piacon. A tavalyi évben 12 millió példány kelt el a hétközepi (hétfőtől szombatig megjelenő) lapszámokból.

Az újságárusoknál minden negyedik eladott női hetilap Kiskegyed vagy Blikk Nők, így a két női hetilapunk továbbra is tartja 25%-os piaci részesedését a teljes női hetilap piacon. Ha csak a klasszikusan vett női hetilapokat nézzük, akkor piaci részesedésük stabilan 40% körül alakul. Mindemellett továbbra is a Kiskegyed a legnagyobb példányszámban értékesített hetilap az újságárusoknál.

A glossy kiadványok területén továbbra is vezető a GLAMOUR, 2023-ban az auditált értékesített példányszámok 76%-a lapkiadónk magazinja volt.

Gasztrokiadványainkkal is stabilan tartjuk 25%-os piaci részesedésünket, műsorlapjaink piaci részesedése pedig 45%, ami azt jelenti, hogy minden második olvasó kiadónk lapjaiból tájékozódik.

Egyre tágul a GLAMOUR Univerzum

A 18 éve sikeresen futó Glamour-napok esetében tavaly emeltük a tétet, az évi kettő helyett négy alkalommal jelentkezett a rendezvénysorozat. Kuponos lapszámaink 25%-át már online értékesítjük, és a 4 alkalommal összesen 1200 kupont biztosítottunk a kedvezményes vásárlásokhoz.

A GLAMOUR Univerzum alkalmazásban jelenleg 24.000 aktív előfizetővel rendelkezünk, de az alkalmazást már több, mint 400.000 alkalommal töltötték le. Az appon belül 1 millió kuponfelhasználást és több, mint 77.000 tranzakciót regisztráltunk.

2024-ben új kihívások elé nézünk

Idén egy számunkra merőben új területre lépünk, ugyanis az ICT Globallal közösen négynapos nemzetközi technológiai kiállítást és szakvásárt rendezünk.