![](https://ringierb2b.hu/wp-content/uploads/2024/01/2024_We-are-Ringier_1920-copy-1-1-867x488.jpg)
Zászlóshajó márkáink tovább növelték elérésüket
Digitális portfóliónk zászlóshajó márkái – a Blikk, a Kiskegyed, a Glamour és a Sportal.hu 2023-ban tovább növelték elérésüket, és kiegészülve további online magazinjainkkal, a fiatalokat megszólító Noizz-zal, valamint az egészségügyi tartalmak egyik közkedvelt forrásával, az Egészségkalauz-zal, 2023-ban az ország teljes internetező lakosságának 57%-át érték el!
2023-ban sem pihentünk, 2024-ben is gőzerővel szállítjuk a hasznos tartalmakat!
Digitális márkáink szerkesztőségeiben tavaly összesen 118.000 online cikk készült, melyek portfóliós szinten közel 1,6 milliárd oldalmegtekintést generáltak. Digitális kiadványaink havonta átlagosan 4,2 millió látogatót vonzottak.
![](https://ringierb2b.hu/wp-content/uploads/2024/01/Eredmenyek_DIGI_FINAL-1024x576.png)
Büszkék vagyunk rá, hogy a Blikk megtartotta vezető pozícióját, 2023-ban – csakúgy, mint 2022-ben – Magyarország leglátogatottabb weboldala volt. Ez éves szinten közel 790.000 átlagos napi RU-t jelent, és azt, hogy az összes magyar híroldal-fogyasztó több, mint 60%-át elérte.
A női weboldalak is jól teljesítettek, a Glamour és a Kiskegyed 2023 végére saját digitális médiaszegmensének vezető pozíciójába került. A Kiskegyed mindössze másfél évvel indulása után érte el ezt a kiemelkedő eredményt. A sportrajongókat célzó Sportal.hu pedig 6 hónappal az indulása után saját médiaszegmense (a tisztán sport tematikájú oldalak) élére került havi elérésben.
Print kiadványaink is rendületlenül az élmezőnyben
A Blikk immár 22 éve őrzi vezető pozícióját a magyar napilap piacon. A tavalyi évben 12 millió példány kelt el a hétközepi (hétfőtől szombatig megjelenő) lapszámokból.
Az újságárusoknál minden negyedik eladott női hetilap Kiskegyed vagy Blikk Nők, így a két női hetilapunk továbbra is tartja 25%-os piaci részesedését a teljes női hetilap piacon. Ha csak a klasszikusan vett női hetilapokat nézzük, akkor piaci részesedésük stabilan 40% körül alakul. Mindemellett továbbra is a Kiskegyed a legnagyobb példányszámban értékesített hetilap az újságárusoknál.
![](https://ringierb2b.hu/wp-content/uploads/2024/01/Eredmenyek_PRINT_FINAL-1024x576.png)
A glossy kiadványok területén továbbra is vezető a GLAMOUR, 2023-ban az auditált értékesített példányszámok 76%-a lapkiadónk magazinja volt.
Gasztrokiadványainkkal is stabilan tartjuk 25%-os piaci részesedésünket, műsorlapjaink piaci részesedése pedig 45%, ami azt jelenti, hogy minden második olvasó kiadónk lapjaiból tájékozódik.
Egyre tágul a GLAMOUR Univerzum
A 18 éve sikeresen futó Glamour-napok esetében tavaly emeltük a tétet, az évi kettő helyett négy alkalommal jelentkezett a rendezvénysorozat. Kuponos lapszámaink 25%-át már online értékesítjük, és a 4 alkalommal összesen 1200 kupont biztosítottunk a kedvezményes vásárlásokhoz.
A GLAMOUR Univerzum alkalmazásban jelenleg 24.000 aktív előfizetővel rendelkezünk, de az alkalmazást már több, mint 400.000 alkalommal töltötték le. Az appon belül 1 millió kuponfelhasználást és több, mint 77.000 tranzakciót regisztráltunk.
2024-ben új kihívások elé nézünk
Idén egy számunkra merőben új területre lépünk, ugyanis az ICT Globallal közösen négynapos nemzetközi technológiai kiállítást és szakvásárt rendezünk.