Digitális médiatermékeink nyitó oldalain megszüntettük a programmatic kampányok futtatását
Digitális médiatermékeink nyitó oldalain 2024 év elején megszüntettük a programmatic kampányok futtatását, a Blikk nyitó oldalán pedig a legalsó zónába szorítottuk azt. Olvasóink így egy letisztult, átlátható felületen jutnak el híreinkhez, és a kiemelt márkahirdetések is olyan környezetbe kerülnek, ahol valóban érvényesülni tudnak.
Digitális kiadványaink mindegyikét érinti ez a változás:
- a leglátogatottabb hazai hírportált, a Blikket,
- a női szegmens élmezőnyében teljesítő kiskegyed.hu-t,
- a havi látogatók számát tekintve vezető hazai sportoldalt, a sportal.hu-t,
- a minden platformján népszerű glamour.hu-t, amely 2023-ban átvette az online glossy szegmens vezető pozícióját,
- a hazai egészségügyi média TOP3-as szereplőjét, az egészségkalauz.hu-t,
- valamint a fiatalos és a social médiában is izmos noizz.hu-t.
A programmatic hirdetéseket digitális kiadványaink teljes nyitóoldaláról, a Blikk esetében a nyitóoldal felső kétharmadából, azaz a legfrissebb és a kiemelt híreket tartalmazó blokkból távolítottuk el. Ennek köszönhetően olvasóink egy letisztultabb környezetben jutnak hozzá híreinkhez és a környezetükben fennmaradó kiemelt márkamegjelenésekhez.
Viszlát, programmatic! Hello, prémium hirdetési környezet!