Megnyílt a stílusmagazin exkluzív online butikja, a GLAMOUR BeautyShop. A virtuális kirakat koncepciója egészen egyedi
BeautyShop kampánya során kedvezménnyel értékesíti virtuális kirakatában a GLAMOUR azokat a vadonatúj beauty smink szetteket, amelyek olyan frissek, hogy egyes darabjai még az üzletek polcaira sem kerültek ki!
Megnyílt a stílusmagazin exkluzív online butikja, a GLAMOUR BeautyShop. A virtuális kirakat koncepciója egészen egyedi: évente csak pár alkalommal, néhány hétre nyílik meg az online üzlet, hogy márkás szépségápolási termékekkel lepje meg a rajongókat – szemérmetlenül kedvező áron.
Virtuális üzletét első alkalommal a Bourjois négy limitált kiadású sminkcsomagjával nyitotta meg tegnap a GLAMOUR, amelyre a vásárlók április közepéig csaphatnak le, közel 50 százalékos kedvezménnyel. A márka négy különböző színösszeállítású, vadonatúj smink szettje elérhető a GLAMOUR Beautyshop felületén – Play Black, Let’s get red(y), Pink Positive és Beige Friend fantázianéven. Az exkluzív csomagok néhány eleme csak több mint két hét múlva, március végén kerül a drogériák polcaira, tehát elsőként a GLAMOUR vásárlói számára hozzáférhetők Magyarországon.
Megjelentek a GLAMOUR Viber legújabb „Napi rutin by GLAMOUR” matricái! Több: https://rasb2b.hu/napi-rutin-by-glamour/