Idén már közel 84 ezer szavazat érkezett a kedvenc beauty termékekre
Immár ötödik alkalommal szálltak ringbe a hazai fogyasztók kegyeiért a legkedveltebb szépségápolási márkák a GLAMOUR Glammies közönségszavazáson. A vásárlók véleményét tükröző online termékverseny évről évre növekvő népszerűségét még a karantén időszak sem vetette vissza, sőt, ellenkezőleg: idén minden eddiginél több, közel 84 ezer voksot kaptak a legkedveltebb beauty termékek.
A GLAMOUR magazinok által nemzetközi szinten megrendezett Glammies szavazás és díjátadó a szépségipar egyik legrangosabb termékversenyének számít, amelyen évente fogyasztók milliói értékelhetik az általuk legjobbnak tartott kozmetikumokat.
A GLAMOUR Glammies 2016-ban indult el Magyarországon, az online termékverseny hazai története pedig 2020-ban újabb rekordokkal gazdagodott: a fogyasztók idén minden eddiginél több, összesen 34 kategóriában 39 különböző brand 133 beauty termékére szavazhattak, az arctisztítóktól kezdve a szájápolási cikkeken át egészen a parfümökig szinte minden kozmetikum képviseltette magát a megmérettetésen. A járványhelyzet miatt berobbanó „digitális életmód” a leadott voksok számában is megmutatkozott, hiszen a tavalyi eredményeket jelentősen túlszárnyalva, idén közel 24 ezerrel több, összesen 83 797 szavazat érkezett a fogyasztók szimpátiájáért versengő termékekre.
A járványhelyzet alatt beköszöntő virtuális világrend nem csak a Glammies sikereihez járult hozzá, de tovább erősítette a GLAMOUR social felületein megfigyelhető közösségi pezsgést is: a piacvezető glossy lap TikTok csatornája kevesebb, mint fél év leforgása alatt közel 14 ezer követőre tett szert, a GLAMOUR Instagram és Viber oldalának követőtábora pedig tovább duzzadt: előbbit több mint 80 ezren, utóbbit pedig már 160 ezren követik az online térben.