Közösen, egymást segítve törhetnek ki a járvány-krízisből a vállalkozások a médiacég üzletélénkítő akciójával
A Covid-krízis utáni üzleti megerősödéshez dolgozott ki együttműködési programot és speciális hirdetési csomagokat a Ringier Axel Springer Magyarország (RAS), a Blikk, a Blikk.hu, a Kiskegyed, a GLAMOUR, számos tv-műsorújság, magazin, illetve online médiafelület kiadója. Azok a kkv-k, amelyek az Újrakezdők névre keresztelt akció ideje alatt hirdetnek a médiavállalat portfóliójában, a lefoglalt reklámfelületek egy részét felajánlhatják saját üzleti partnereik reklámcéljaira, ezzel elősegítve az ő üzletük újraindulását is. Így a járvány okozta gazdasági lassulásból azok a kisvállalkozók is gyorsabban kilábalhatnak, akiknek limitáltak a hirdetésre fordítható keretei, s most minden reklámlehetőség a piaci túlélésüket jelentheti.
A Ringier Axel Springer Magyarország koncepciója a társadalmi és iparági összefogáson alapszik: segíts magadon vállalkozóként és tedd ugyanezt egy másik vállalkozással is! Az üzletélénkítő hirdetési csomag mixének egy részét ugyanis a hirdető felajánlhatja üzleti partnere vagy bármely más vállalkozás reklámcéljaira, ezáltal nemcsak saját, de beszállítói működésének is új lendületet adhat.
Hiszen most minden az újrakezdésről szól. A kiadó nyomtatott és online médiatermékei is kiemelten kezelik azokat a szerkesztőségi témákat, amelyek az újraindulásról, a vállalkozások megújulásáról, személyes és üzleti innovációkról szólnak – példákat sorakoztatva így arra, hogy miként lehet ismét működővé, sikeressé tenni az életünket.
Mindenki hozzon magával még egy kkv-t!
„Most egy igazi újraélesztésre van szüksége a gazdaságnak, hiszen a vállalkozások nem csupán az elmúlt hónapokat sínylik meg, de a visszaeső fogyasztás és az elhalasztott beruházások elhúzódó hatását is nyögik még hosszú ideig. A felépülés lassabb lesz, mint amilyen gyors volt a járvány vállalkozásokra mért ütése. S ahogyan az otthonmaradás időszakában, az üzleti kilábalás időszakában is összefogással érhetjük el a legjobb eredményt. Mindenki hozzon magával még egy kkv-t! – üzenjünk az akciónkkal, hiszen csak egymásra számíthatunk a nehéz időkben. A Ringier Axel Springer Magyarország ehhez támogató tartalommal és kiemelkedő elérésű médiafelületekkel tud hozzájárulni” – mondta az Újrakezdő projekt megszületéséről Kovács Tibor, a kiadóvállalat ügyvezető igazgatója.
A különböző hirdetői igények szerint összeállított Újrakezdő csomagok nyomtatott és digitális médiafelületeket egyaránt tartalmaznak, s már leköthetők a kiadónál. Az akció részeként megjelenő hirdetések egy-egy önálló mellékletben, valamint egy dedikált online rovatban kapnak helyet a Blikk, a Blikk.hu, a Blikk Nők és a Kiskegyed felületein. A klasszikus reklámlehetőségek mellett natív és PR tartalmak is helyet kaphatnak az oldalakon.
A vállalkozói összefogást kifejező gesztus értéke nem csak eszmei, de számokban is mérhető: az akció során a kiadóvállalat havonta mintegy 100 millió forintos médiaértéket kínál fel a hirdetőknek, amelyhez most jelentős kedvezménnyel férhetnek hozzá ők és az általuk támogatott további vállalkozások is.