A GLAMOUR Beautyfesztivál idén házhoz viszi a legfrissebb trendeket és izgalmas workshopokat.
November 28-án egész napos kényeztetésre invitálja a szépségápolás szerelmeseit a vezető hazai glossy magazin. A GLAMOUR Beautyfesztivál immár harmadik alkalommal várja a legújabb smink- és szépségtrendek iránt érdeklődőket, akik formabontó módon ezúttal otthonuk biztonságos kényelméből, online élvezhetik a hazai beauty világ meghatározó szakértőinek törődését.
A GLAMOUR idén házhoz viszi a legfrissebb trendeket és izgalmas workshopokat: az első digitális Beautyfesztivál valódi szépségműhelyt varázsol az online eseményre jegyet váltók nappalijába, a résztvevőknek pedig a közkedvelt beautymárkákat sem kell nélkülözniük, hiszen a magazin egy számos kincset rejtő, 20.000 forint értékű exkluzív GoodieBaggel is meglepi őket.
A szépségápolás nagyágyúi és hazai hírességek a Beautyfesztivál előadói között
A digitális térbe költöző Beautyfesztivál a szépségápolás igazi nagyágyúit vonultatja fel egész napos programkínálatában: míg Larion Oscar, a DOUGLAS parfüméria vezető sminkese a highlighterek világába kalauzol el, dr. Pónyai Katinka, a Dermart Buda szakmai vezetője a bőrfiatalítás titkairól rántja le a leplet, Hollós Dóra, az Essential Beauty sminktetováló mestere pedig szemöldökformázási tippekkel látja el a résztvevőket.
A Beautyfesztivál előadói között a hazai influenszervilág olyan több százezres követőtáborral rendelkező sztárjai is képviseltetik magukat, mint Kulcsár Edina, aki a hajfonásról tart workshopot, Viszkok Fruzsi, akitől az alapozás mesterfogásait leshetik el az érdeklődők, vagy Lékai-Kiss Ramóna, Dallos Bogi és Mádai Vivien, akik megmutatják, milyen beautykincsek rejtőznek a neszesszerükben.
Közel ezer darabos jegyeladás, számos promóciós lehetőség
A Beautyfesztivál a GLAMOUR népes olvasótábora mellett a jellemzően városokban élő, trendkövető női célközönséget szólítja meg, évről évre nagyobb sikerrel. Az idén előszőr online formában jelentkező eseményre már egy héttel a start előtt kikerült a képzeletbeli megtelt tábla, hiszen szinte az összes, közel 1000 darab belépő elkelt. A résztvevő márkák promóciós megjelenésére a Beautyfesztivál videós szponzorációt és kiemelt termékelhelyezést kínáló aloldala mellett a GoodieBagben házhoz érkező termékek nyújtanak lehetőséget, melyek nem csak a márkaismertséget, de a fogyasztói elkötelezettséget is növelik.