A Tech csomag ötvözi évtizedes népszerűségnek örvendő print kiadványaink márkaerejét digitális médiakínálatunk milliós elérésével
Milliós elérés a hirdetőknek, minőségi tartalom az olvasóknak: kiadónk új multiplatform hirdetési megoldással rukkol elő, hogy közérthető infotainment tartalmakon keresztül hozza közelebb a technológiai világ releváns termékeit és szolgáltatásait az olvasókhoz. Hiszen akit korábban még hidegen hagytak az online megoldások és kütyük, azokat sem kerülte el az elmúlt hónapok digitális forradalma. Ők azok, akik most barátkoznak a technológiával, és segítségre, edukációra van szükségük. A digitális bennszülötteknek pedig sosem elég a tech-hírekből!
Új multiplatform hirdetési megoldást kínálunk: a portfóliós Tech csomag ötvözi az évtizedes népszerűségnek örvendő print kiadványaink, így például a Blikk vagy a Kiskegyed márkaerejét digitális médiakínálatunk milliós elérésével.
A hétköznapok technológiájáról, közérthetően
A különböző tech-témák mentén összeállított hirdetési csomagok célzottan érik el a technológiai világ újdonságai iránt nyitott olvasókat, akik közérthető, infotainment tartalmakon keresztül ismerkedhetnek meg a hétköznapi élet nélkülözhetetlen digitális megoldásainak használatával, legyen szó internetes vásárlásról, okoseszközökről és online szolgáltatásokról, vagy éppen a netes bankolásról.
Flexibilitás és sokszínű hirdetési megoldások
Az új hirdetői csomag a Ringier Axel Springer print és digitális termékportfóliójának elemeiből, a hirdető által preferált témák kreatív feldolgozásával rugalmasan állítható össze, biztosítva a megcélzott olvasói szegmens leghatékonyabb elérését.
A szórakoztató tartalmi környezet és a márkákra szabott megjelenés jobb észlelhetőséget biztosít a hirdetési felületeknek. A sokoldalú Tech csomag olyan hirdetési megoldásokat is kínál, mint a termékteszt, oktató videó vagy a podcast formátum.