Online olvasói igényekre hangolt tartalomstratégiával és felfrissített márkadizájnnal indította el webes magazinját a Kiskegyed hetilap
2022. április 12.
A kiskegyed.hu a hölgyek mindennapjaihoz kínál hasznos, praktikus olvasnivalót, a magazin-jellegű tartalomkínálatot pedig ismert szerzőktől származó véleménycikkek és blog típusú rovatok egészítik ki.
„A márka eredeti küldetésének megfelelően a kiskegyed.hu a jellemzően női érdeklődési körök mentén látja el az olvasót praktikus információkkal, hírekkel és szórakoztató tartalommal. A családi programajánlók, gasztronómiai tippek, otthonszépítési tanácsok és DIY ötletek mellett hangsúlyosak a lelki kérdésekhez kapcsolódó pszichológiai, illetve életvezetési anyagok is. Számos rovatunk külső szakemberek és ismert influenszerek, bloggerek tollából származik, így a szerzőink között ott van többek között Rupáner-Galló Margó gasztroblogger, Horváth Éva modell, műsorvezető, és Lakatos Levente író is”
– mondja Bokor Klára főszerkesztő az oldal tartalomkínálatáról.
A Kiskegyedet és a kiskegyed.hu-t kiadó Ringier Hungary digitális stratégiai igazgatója, Kékesi Zsuzsa így fogalmaz a márka digitális jelenlétével kapcsolatos tervekről:
„Az online magazin indítása csak a kezdet a márka digitális jövője szempontjából. A Kiskegyed nemcsak az olvasók számára jelent egy három évtizedes stabil pontot a hazai médiakínálatban, de óriási elérése miatt a reklámpiaci szereplők számára is komoly potenciállal bír. Az erősödő online tartalom, a bővülő célcsoport és a felfrissített dizájn számukra is egy kedvező környezetet teremt.”
A kiskegyed.hu az Ergománia UX és digitális termékdizájn ügynökség bevonásával készült. A legfőbb márkaarculati elemek megőrzése mellett lágy mályva szín és letisztult struktúra vonul végig a magazin webes megjelenésén.