Az újrapozícionálást és a márkaértékek mélyítését célul kitűző kampánnyal nem csak a szépség sokszínűségét, hanem a nők társadalmi szerepeinek változatosságát is hangsúlyozni szeretné a GLAMOUR
100% Önmagad, 100% GLAMOUR: imidzsváltás a vezető hazai glossy magazinnál
Az újrapozícionálást és a márkaértékek mélyítését célul kitűző kampánnyal nem csak a szépség sokszínűségét, hanem a nők társadalmi szerepeinek változatosságát is hangsúlyozni szeretné a GLAMOUR. Az új arculat a magazin inkluzivitásának erősítése mellett a XXI. századi modern nőképet helyezi középpontba. A GLAMOUR új arculatát megálmodó Republic Group kreatívigazgatója, Márton Szabolcs szerint a magazin a reklámkampánnyal szorosabb kötődést szeretne kialakítani az olvasóközönség és a lap között: „Bármilyen is legyél, a GLAMOUR elismer, támogat abban, ami épp fontos az életedben, és inspirál a további fejlődésre.”
A márka friss üzenetrendszere már a novemberi Beautyfesztivál és a közelgő, 2020-as Women Of The Year gála kommunikációjában is megjelenik. A magazin novemberben 100% Beautyguruvá alakul, és a legújabb szépségápolási tanácsokkal látja el olvasóit a november 23-24. között megrendezésre kerülő GLAMOUR Beautyfesztivál alatt. A magazin idén második alkalommal várja a divat szerelmeseit, akik a Beautymennyországba belépve szakértők segítségével ismerhetik meg az új szépségápolási trendeket, valamint interaktív módon ki is próbálhatják az innovatív kozmetikai termékeket és kezeléseket. A fesztivált idén először az újdonságának számító Beautynapok kuponakció koronázza meg november 23-27. között, amely szépségápolási termékekre felhasználható kedvezményekkel kényeztetni a GLAMOUR olvasóit.
Közeleg üzleti partnereink egyik kedvenc rendezvénye, a Women Of The Year-gála
A GLAMOUR rendezvényeinek sora azonban ezzel még nem ér véget, hiszen már zajlanak a 2020-as tavasz egyik kiemelkedő eseményének számító Women Of The Year nagyszabású gálájának előkészületei. A jövőre 12. alkalommal megrendezésre kerülő rendezvény szponzorációs megoldásainak sikere előre jelezhető, hiszen a tavalyi gála kiemelt támogatói helyei közel egy hét leforgása alatt keltek el. A 2020-as Women Of The Year rendezvényre a szponzorációs csomagok értékesítése és azok specifikálása a Partnereinkkel közösen megálmodott elképzelés szerint, október közepétől kezdődik, így aki lekéste volna a Beautyfesztiválra való szponzorációs jelentkezést, annak itt a lehetőség, hogy az elsők között biztosítsa helyét.