Az Európai Parlament is repülő oldalakon hirdet
2024 tavaszától új hirdetési formátumot tettünk elérhetővé az ország vezető napilapjánál. A négyoldalas hirdetési kreatív, az úgynevezett repülő oldalak két oldala a Blikk első blokkjában, két oldala a második blokkjában található, így garantáltan találkozik vele az olvasó. A hirdetés vizuális és tartalmi megjelenését teljes mértékben a megrendelő igényeire szabjuk, a meglehetősen nagy felület pedig lehetővé teszi, hogy a sales- vagy márkaüzenetet ne a terjedelmi keretek határozzák meg. A repülő oldalak további előnye, hogy a lapból kivehetőek, a jobb észlelhetőség miatt nagyobb médiaértéket képviselnek.
Az új lehetőség egyre népszerűbb, már a GLAMOUR és az RTL is bizalmat szavazott a napi 500.000 olvasót elérő Blikknek, de az Európai Parlament szavazást népszerűsítő nemzetközi kampányának is része lett a repülő oldalas hirdetés.