mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Új dizájnt kapott a Noizz.hu

Noizz.hu új dizájn

Az átalakítás egy újabb lépés afelé, hogy a NOIZZ megerősítse piacvezető pozícióját az urbánus portálok kelet-közép-európai piacán

Noizz.hu – Két évvel hazai indulása után – s négy évvel európai debütálását követően – átalakul a NOIZZ portál. Az állandó internetkapcsolatban élő fiatal, városi nemzedéket, azaz a „connected” generációt megszólító online magazin vizuális megjelenése felfrissül: az egyszerű, fekete-fehér grafikai formátum az oldal olvashatóságát segíti, egyben kiemeli a tartalmat és hangsúlyozza a honlap lendületes, modern stílusát. A változtatásokhoz kapcsolódva új rovatok és új szerkesztőségi formátumok is megjelennek. Az átalakulás minden olyan piacot érint, ahol a NOIZZ megjelenik: Magyarországot, Lengyelországot, Németországot, Szerbiát, Romániát és Szlovákiát.

Az átalakítás egy újabb lépés afelé, hogy a NOIZZ megerősítse piacvezető pozícióját az urbánus portálok kelet-közép-európai piacán. A felfrissülő oldal márkamegjelenését minimalista látványvilág jellemzi, négyszögletes vizuális elemekkel. Megerősödik a weboldal és az Instagram közötti kapcsolat, azáltal, hogy a főoldalon is elérhetővé válnak a legfrissebb Instagram-tartalmak. Több olyan nemzetközi akcióra is számíthatunk, amelyet minden országban egy időben indítanak útjára a NOIZZ szerkesztőségek.

A NOIZZ magyar oldala, a Noizz.hu a mai nappal tér át az új dizájnra. Legkedveltebb tartalmai, a városi életmóddal, az utcai divattal és a kultúrával kapcsolatos anyagok még hangsúlyosabbak lesznek a jövőben, de a közkedvelt sztárhírek, filmes újdonságok és fesztiválbeszámolók is fókuszban maradnak.

A Noizz.hu jelenleg 1,1 millió egyedi felhasználót ér el (Gemius DKT/Rating, 2019. március).

A NOIZZ-ról:

A NOIZZ a Ringier Axel Springer Media AG urbánus életmódot hirdető, nemzetközi szinten jelen lévő weboldala. Témái a városlakók érdeklődési köréhez kapcsolódnak, kezdve a divattal és életmóddal, a zenén át egészen a társadalmi, környezetvédelmi és politikai jellegű témákig. A NOIZZ.hu weboldal 2017-ben indult Magyarországon, s jelen van Németországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Romániában, Szerbiában is. A NOIZZ által elért piacokon a honlap 11 millió egyedi felhasználóval rendelkezik (a Google Analytics mérése alapján).