A Terepcsere projekt összesen közel 400 000 videómegtekintést produkált, emellett közel száz cikk is született a főszerkesztők irányításával
Terepcsere – A Noizz.hu futureshaper programja meghódította az olvasókat
A C-generáció, az állandó internetkapcsolatban élő connected nemzedék kedvenc online magazinja egyedi ötlettel rukkolt elő: az őszi hónapok folyamán újabb és újabb hazai hírességeket ültettek a főszerkesztői székbe, hogy egy napra ők diktálják a tempót és az egyedi tartalmakat. Az első három vendég személyében megismerhettük a kedvelt divattáskák hazai tervezőjét, Molnár Ninit, a Pakamé divatbrand megálmodóját, Páncsity Katát, valamint a filmrajongó-mozikritikus Janiverzumot.
Őket követte a TEREPCSERE sztár-hármasfogata, vagyis Dukai Regina, Varga Viktor és Rubint Rella, akik szintén remekül teljesítettek a szerkesztőség és a közönség nagy örömére. Az új formátum felkeltette a figyelmet: havi 990.530 egyedi látogatóval 2018 októberében első helyezést ért el a Noizz.hu saját szegmensében (forrás: Gemius DKT/OLA, 2018 októberi adatok). Az oldal nézettsége 20 százalékkal emelkedett a kampány hatására.