Nőknek szóló termékeink továbbra is az élvonalban, erősödik a Sportal.hu
Digitális portfóliónk zászlóshajó termékei, az online Blikk, a Kiskegyed, a GLAMOUR és a Sportal.hu az év első nyolc hónapja során havonta átlagosan összesen 2,9 millió látogatót vonzottak, és együttesen több, mint 600 millió oldalmegtekintést generáltak[1]. A Sportal.hu-nál jelentős erősödést hoztak a futball-Európa-bajnokság és az olimpia idején bevezetett sportainment megoldások, az elsősorban hölgyeknek szóló oldalainkon pedig még mindig számíthatunk erős női olvasóbázisunkra.
Az év utolsó negyedévében ezeknél a termékeinknél szezonális árakat vezetünk be. A 10%-os emelés az alábbi megjelenésekre vonatkozik:
- az online Blikk esetében a nyitó oldalon multiplatform, mobile és desktop megjelenésre, valamint a rovatoldalakra és a Közéleti csomagra,
- a Sportal.hu esetében a nyitó oldali, a cikk oldali és a rovatoldali megjelenésekre,
- a Kiskegyed és a GLAMOUR esetében minden oldalra, azaz a cikkek oldalán és a rovatok oldalán vásárolt megjelenés esetén is érvényesül.
A csomagok esetében az áremelés egyaránt vonatkozik a férfi prémium, a női prémium, valamint az ún. fiatalos prémium csomagunkra, továbbá a natív videós megoldásainkra.
Ami a kiemelt őszi időszakban is változatlan marad: többmilliós elérésünk, ügyfélközpontú, rugalmas hirdetési kínálatunk és modern megoldásaink. Tartson velünk Ön is!
[1] havi átlag RU, total PV eGemius 2024. január-augusztus