mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Szezonális listaárakkal köszönt be a kiemelt őszi időszak

Nőknek szóló termékeink továbbra is az élvonalban, erősödik a Sportal.hu

Digitális portfóliónk zászlóshajó termékei, az online Blikk, a Kiskegyed, a GLAMOUR és a Sportal.hu az év első nyolc hónapja során havonta átlagosan összesen 2,9 millió látogatót vonzottak, és együttesen több, mint 600 millió oldalmegtekintést generáltak[1]. A Sportal.hu-nál jelentős erősödést hoztak a futball-Európa-bajnokság és az olimpia idején bevezetett sportainment megoldások, az elsősorban hölgyeknek szóló oldalainkon pedig még mindig számíthatunk erős női olvasóbázisunkra.

Az év utolsó negyedévében ezeknél a termékeinknél szezonális árakat vezetünk be. A 10%-os emelés az alábbi megjelenésekre vonatkozik:

  • az online Blikk esetében a nyitó oldalon multiplatform, mobile és desktop megjelenésre, valamint a rovatoldalakra és a Közéleti csomagra,
  • a Sportal.hu esetében a nyitó oldali, a cikk oldali és a rovatoldali megjelenésekre,
  • a Kiskegyed és a GLAMOUR esetében minden oldalra, azaz a cikkek oldalán és a rovatok oldalán vásárolt megjelenés esetén is érvényesül.

A csomagok esetében az áremelés egyaránt vonatkozik a férfi prémium, a női prémium, valamint az ún. fiatalos prémium csomagunkra, továbbá a natív videós megoldásainkra.

Ami a kiemelt őszi időszakban is változatlan marad: többmilliós elérésünk, ügyfélközpontú, rugalmas hirdetési kínálatunk és modern megoldásaink. Tartson velünk Ön is!


[1] havi átlag RU, total PV eGemius 2024. január-augusztus