mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Sydney van den Bosch mosolya

Ismét digitális címlap a GLAMOUR-nál

2023 nyarán a GLAMOUR úttörő volt a digitális címlapsztorik bevezetésében, amelyek jellemzően két print lapszám között jelennek meg. Akkor Kulcsár Edina sétált felénk a mozgó címlapon, a vele készített exkluzív interjúban pedig arról mesélt, hogyan éli meg a magánéletében bekövetkezett változásokat.

Ezt követően Szabó Zsófit láthatták az olvasók digitális cover girl-ként, aki karrierváltásról és a hírnévvel járó nehézségekről vallott őszintén. A projekt mögé ezúttal támogatóként a L’Oréal Professionnel is beállt, megvalósítva ezzel az első ügyfél együttműködésben készült digitális címlapsztorit. A cikk a szakmai és magánéleti kérdések mellett könnyedebb témákat is érintett, így volt lehetőség, hogy a műsorvezető-influenszer szépségápolási rutinja kapcsán a L’Oréal Professionnel termékeiről szerzett tapasztalatait is megossza az olvasókkal. A végeredmény egy tartalmas interjú, lenyűgöző címlappal.

A legfrissebb anyagban Sidney van den Bosch influenszer, televíziós személyiség mosolyog ránk, aki nem egyedül, hanem új párjával állt a kamerák elé. A híresség a GLAMOUR-nak mutatta meg először szerelmét, aki nehéz időszakban lépett az életébe, de újra visszaadta a boldogságba vetett hitét. A különleges címlap azt a meghitt pillanatot örökíti meg, amikor a fiatal szépség szerelemmel és bizalommal telve új kedveséhez bújik.

A digitális mozgó címlapok bevezetésekor Maróy Krisztina, a GLAMOUR főszerkesztője elmondta: „Tudatosan figyelünk arra, hogy az elsők között legyünk a digitális médiamegoldások használatában. Ez alól a mozgó online címlap hazai bevezetése sem lehet kivétel, hiszen nagyszerű nemzetközi trendek indultak, indulnak el ezen a téren is, nemcsak lenyűgöző digitális látványt, de egyúttal friss lendületet adva a glossy márkáknak. Hosszú ideje nem printben és online-ban vagy GLAMOUR-napok shoppingünnepekben gondolkodunk, hanem egy teljes márkauniverzumban, amiben minden elérhető, amit a márkánk kínálni tud. A mozgó online címlap és a vele járó lehetőségek tárháza tovább gazdagítja a GLAMOUR Univerzumot”.

7