mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Sokszínű nők, akik milliókhoz szólnak

Tovább erősítettük női energiáinkat!

Női magazinjaink és tematikus weboldalaink ismét új megoldásokkal rukkoltak elő! Ezekről adunk egy friss körképet, amelyet megannyi praktikus piaci információval is kiegészítettünk partnereink számára. Íme, egy rövid áttekintés kiadónk hölgykoszorújának kiemelkedő teljesítményéről:

Trendszetter, elfogadó, felelős

A hazai glossy magazinok piacvezetője a GLAMOUR. Stílusmárka, a sokszínűség és az elfogadás szószólója. A divatélmények úttörője nem csupán a magazin hasábjain, de a közösségi médiaplatformokon is. Az idei tavaszt megújult weboldallal köszöntötte a márka: a glamour.hu felfrissített dizájnja méltó a nemzetközi trendekhez, a UX-fejlesztéseknek köszönhetően pedig erősebb lett az oldal. A márka százezrekkel kommunikál Instagramon, Viberen, TikTokon, Youtube-on és Facebookon, de a klasszikus, nyomtatott médiában is meghatározó: 2020-ban a glossy lapok 60 százaléka GLAMOUR magazin volt.[1]

 

Ha GLAMOUR, akkor nem mehetünk el szó nélkül az EFFIE-díjas GLAMOUR-napok mellett sem. Az immár 16. évében járó rendezvénysorozat sikere máig töretlen, a kuponnapokhoz csatlakozó márkák száma minden évben újabb rekordot dönt. Ugyanígy robbant be a rendezvény mobilapplikációjának népszerűsége is: 2020-ban 170 ezres összesített letöltésszámot és 43 ezres digitális lapszám-értékesítést produkált, és szezonról szezonra toplistás a mobilapplikáció-áruházakban a shoppingünnep ideje alatt. Természetesen a GLAMOUR-napok is alkalmazkodott a pandémiához: előtérbe kerültek az online is beváltható kedvezmények és ugrásszerűen bővült a webshopok kínálata. A márka minden felületén hirdeti a biztonságos vásárlás elsődlegességét és a fenntartható fogyasztás értékeit.

 


Tudta?

A márka híres arról, hogy mindig valamilyen újdonsággal rukkol elő. Legújabb rovata a GLAMOUR&GOOD címet kapta és azzal a küldetéssel indult útjára, hogy a fenntartható életvitelben és a tudatos fogyasztásban segítse az olvasókat.


 

Nyitott, érdeklődő, szórakoztató

Ha kedd, akkor még mindig Kiskegyed. Klasszikus márka, mégis örök fiatal. 29 éve hétről hétre látja el magyar nők tömegét szórakoztató, színes, praktikus információkkal és sztárhírekkel. A Kiskegyed továbbra is a legnagyobb példányszámban árusított hetilap Magyarországon, egyúttal az egyetlen magazin, amelyből még napjainkban is százezer fölötti példány fogy az újságárusoknál.[2]

 


Tudta?

A Kiskegyeddel az élén a Ringier Axel Springer teljes női hetilap portfóliója 48 százalékos piaci részesedést tudhat magáénak, vagyis közel minden második, újságárusnál értékesített női hetilap kapcsolódik a kiadónkhoz.[3]


 

Kreatív és gondoskodó

A gasztronómiához is bőven hozzá tudunk szólni: miközben Recepttár márkánk a közösségi térben süt-főz, addig nagy múltú nyomtatott gasztro magazinjaink, a Kiskegyed Konyhája és a Blikk Nők Konyha továbbra is nélkülözhetetlen kiegészítői a háztartásoknak. 2020-ban minden negyedik, újság- és magazinárusító ponton értékesített gasztronómiai kiadvány a Ringier Axel Springer kiadó magazinkínálatából került ki, melyek közül nyolcvanezres olvasóközönségével abszolút piacvezetőként emelkedik ki a Kiskegyed Konyhája[4]. A Blikk Nők Konyha magazinnal kiegészülve együttes olvasottságuk meghaladja a százezer főt.

 


Tudta?

Legújabb gasztro projektünk a Mit eszik az ország? című online kutatás. Itt tud ránézni: www.miteszikazorszag.hu


 

De mindennél fontosabb: a család egészsége

Ezekben az időkben, amikor sohasem látott mértékű igényt tapasztalunk a közérthető és hiteles egészségügyi hírek iránt, igen fontos szerep hárul az EgészségKalauz.hu portálunkra. Amikor a hírportálok közönsége erősen megosztott, a hírmédiás tartalmak iránti olvasói bizalom pedig rekordmélységben van, akkor minden szakszerű és világos egészségügyi tartalomra szüksége van az olvasónak, ahogyan a biztonságos tartalmi környezetre pedig a hirdetőnek van igénye.

 


Tudta?

A Covid-járvány hullámai rekord forgalmat hoztak az EgészségKalauz.hu számára. Direkt forgalma 2020 során +210 százalékkal, több mint háromszorosára nőtt. Egyedi felhasználóinak száma 56 százalékkal emelkedett a megelőző évhez képest.


 

Még többre kíváncsi?

Kattintson és fedezze fel újdonságainkat!

 

 

 

[1] MATESZ összesen értékesített példányszám alapján, 2020 Q1-Q4

[2] MATESZ átlagos árus értékesítés, 2020 Q4

[3] MATESZ által auditált női hetilapok (Blikk Nők, Kiskegyed, Nők Lapja, Meglepetés, Fanny), 2020 Q4

[4] Lapker és NOK adatok

 

7