Új együttműködés az ETELE Plázával
Idén nyáron új, izgalmas együttműködés kezdődött kiadónk és az ETELE Pláza között, amelyben két online kiadványunk is érintett. A projekt célja, hogy a pláza üzleteit, szolgáltatásait valós élményeken keresztül mutassuk meg a nézőknek. Az első egyhónapos etapban az #ETELE Plaza-sorozat a Kiskegyed felületén jelent meg, és Kerék Ágnes, a Kiskegyed szerkesztője tesztelte a pláza kínálatát az üzletektől az éttermeken át a moziig. „Riporter-influenszerünk” a potenciális látogatók szemével és kíváncsiságával fedezte fel a sokszínű kínálatot, ötvözve a klasszikus influencer marketing bizonyos elemeit saját, szerkesztői tapasztalataival, szempontjaival.
A második etapban a GLAMOUR szerkesztősége vette át a stafétát, hogy Garai Petra videós újságíró egy korosztály és érdeklődés szempontjából eltérő közönség számára mutassa be vagány, lendületes stílusával azokat az előnyöket, amelyeket az ETELE kínál. A stílusmagazin olvasóinak érdeklődéséhez igazodva, Petra megmutat mindent, ami egy modern, tudatos, a pláza kényelmi szolgáltatásaira is affinis vásárlót érdekelhet.