Összefogtunk az Access4you-val, mert a vásárlás élménye mindenkié
2024.11.28.
412 oldalas magazinnal, 96 oldalas kuponfüzettel és 526 darab kuponnal elmondhatjuk, hogy minden téren rekordot döntött az őszi Shoppingünnep. 2005-ben az első évét ünneplő magyar kiadású GLAMOUR magazin a GLAMOUR-napokkal lepte meg olvasóit. Idén, a stílusmagazin 20. születésnapjának alkalmából minden eddiginél több tartalommal és kedvezménnyel kedveskedtünk a vásárlás szerelmeseinek.
A megszokott 360 fokos kommunikáció és az országos kampány mellett több újdonság is jellemezte az őszi eseményt. Idén először a GLAMOUR új, fizetőfalas felületén, a GLAMOUR+ szolgáltatáson keresztül is elérték az olvasók a kuponokat és be is válthatták őket. Az applikáció megújult és már GLAMOUR Hungary néven szolgálta ki az olvasókat. Ismét kitelepüléssel leptük meg az offline programokra éhes közönséget, az Árkádban a GLAMOUR Lounge kínált szórakoztató programokat a Shoppingünnep ideje alatt. A legnagyobb mérföldkő azonban az, hogy idén ősszel elindítottuk együttműködésünket az Access4you társadalmi célú vállalkozással a GLAMOUR-napokon résztvevő üzletek és termékek könnyebb, akadálymentes megközelíthetőségéért, az inkluzív szemlélet erősítéséért.
„A GLAMOUR-napok folyamatos erősödése azt mutatja, nemcsak az olvasók, a partnerek is hűségesek hozzánk. Számukra egyáltalán nem irreleváns, hogy a márkájukkal kapcsolatos kedvezményekkel hol, milyen kontextusban találkozik a vásárló. Akciókat csinálni könnyű, azokat biztonságos környezetben elhelyezni, értékes tartalmak mellé pozicionálni már sokkal nehezebb. Ez a Shoppingünnep egyik legnagyobb erőssége.” – mondta a GLAMOUR-napok sikerével kapcsolatban Jánosi Péter, kereskedelmi igazgató.
Időközben az újságosstandokra került a téli GLAMOUR magazin. A Shoppingünnep folyamatos erősödését mutatja, hogy már a téli „kistestvér” rendezvény – amely idén december 5-8. között valósul meg – is önálló kuponfüzettel és abban rekordszámú, 180 kuponnal jelentkezik. A megszokott csütörtök-vasárnap mellett újra lesz Nulladik nap, a Rossmann és a SPAR részvételével.