mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Premier előtt: Tartalmi és technológiai fejlesztések a Ringiernél

Ilyen volt a Ringier Digital Media Brunch üzleti reggeli

2025. május 12.

Április végén Ringier Digital Media Brunch címmel tartottunk üzleti reggelit azzal a céllal, hogy portfóliónk újdonságairól és technológiai fejlesztéseiről elsőként hirdető partnereinket tájékoztassuk.

Nézd meg az eseményről készített videónkat, rövid írásos összefoglalónkért pedig görgess lentebb!

Premier előtt: Megújul a Blikk

Vendégeink elsőként, „premier előtt” előtt ismerhették meg a megújuló Blikk márkastratégiáját és marketingkoncepcióját, valamint a májusi kampányindulást megelőzően láthatták a márka új reklámanyagait és friss tv szpotját.

„Nem tartalmat gyártunk – a valóságot mutatjuk érthetően” című hírünkben részletesen írunk arról, hogy a tartalmi kínálat további erősítésével és új közönségek megszólításával folytatódik a Blikk stratégiai fejlesztése, ezzel párhuzamosan pedig frissült és egységes lett a digitális és a print termék vizuális megjelenése, továbbá technológiai fejlesztések is megjelentek a megújult hírportálon. A Blikk.hu látogatóit május 7.-e óta már az új dizájn fogadja a híroldalon, ezt május 12.-én a nyomtatott napilap vizuális megújulása követte.

A Blikk szerkesztősége április folyamán új szakemberekkel bővült: a csapat élére 2025. április 1.-jén érkezett főszerkesztőként Nagy Iván Zsolt, tartalomfejlesztési és innovációs vezetőként Szigeti Péter, hozzájuk új rovatvezetők is csatlakoztak az elmúlt hetekben. A régi és új főmunkatársakból álló, megerősített szakember-gárdáról ebben a hírünkben írtunk részletesen.

Közérthető és hiteles egészségügyi információk – EgészségKalauz.hu

Szintén az elmúlt hetekben kapott új dizájnt, felépítést és technológiai fejlesztéseket egészségügyi tematikus magazinunk, az EgészségKalauz.hu, amely a tartalomstruktúra átalakításának köszönhetően most még átláthatóbb navigációt biztosít a hírek között böngésző olvasónak. Ami a tartalmat illeti: továbbra is alapvető értékünk a hitelesség, közérthetőség, és az, hogy az információkat az orvostudomány szűrőjén átengedve kommunikáljuk az olvasó felé. Kiemelt küldetésünk a páciens edukáció, átfogó tájékoztatás az életmódváltás preventív erejéről, valamint az olvasók segítése a betegút folyamatával kapcsolatban.

Kiadónk tartalommarketing-szolgáltatása: a Ringier Content Agency

Bemutatkozott kiadónk saját tartalommarketing-csapata, a Ringier Content Agency is, amely elsősorban hirdetőink kampányaihoz készít egyedi natív médiatartalmakat, közösségi médiás formátumokat, erős videós hangsúllyal. Szolgáltatásuk egyre népszerűbb a portfóliónkban hirdetői márkák körében, hiszen az együttműködésnek köszönhetően egyedi, kampányüzenetre és olvasó-, illetve követőtáborra szabott natív tartalmakkal színesíthetik kommunikációjukat.

Testreszabott kampánycélzás – bevezettük az AI-vezérelt Alloy DMP-t

Brunch-unk egyik kiemelt témája volt az idén bevezetett, svájci fejlesztésű AI-vezérelt Alloy adatmenedzsment platform bemutatása, amely a portfóliónkban elhelyezett reklámkampányok testreszabott célzásához és kiértékeléséhez nyújt egyedi megoldásokat.

„Az Alloy egy adatkezelő platform, amely lehetővé teszi, hogy az olvasóközönségünk körében egy teljesen egyedi, 100%-ban testre szabott célzást biztosítsunk a hirdetőinknek. First-party adatokat használunk, nem alkalmazunk harmadik féltől származó sütiket. A rendszer a Ringier saját tartalmára épül, valamint saját mesterséges intelligencia-fejlesztésünkre és technológiánkra, így teljes mértékben átlátható és adatvédelmi szempontból biztonságos” – fogalmazott az Alloy DMP előnyeiről Michael Beer, a Ringier Global Tech&Data csapat projektvezetője.

Felelősen a digitális médiában: csökkentsük együtt digitális karbonkibocsátásunkat!

Az online adatforgalom jelentős ökológia terhelést generál: 2020-as kimutatások szerint a digitális technológiák és az internet használata mintegy 4 százalékban járul hozzá az üvegházhatású gázok kibocsátásához. Kiadónk fenntarthatósági törekvéseinek részeként 2023-ban kezdtük el mérni legnagyobb látogatottságú és adatforgalmú online kiadványaink karbonkibocsátását, 2025-re pedig már három termékünkről, a blikk.hu-ról, a glamour.hu-ról és a kiskegyed.hu-ról is elmondhatjuk, hogy követni és csökkenteni tudjuk a weboldalakon megjelenő médiatartalmak széndioxid-kibocsátását.