4 millió forintot adományozott a médiavállalat az egészségügyi alkalmazottaknak
Öt különösen leterhelt kórháznak, közöttük vidéki és fővárosi intézményeknek juttatja el ezekben a napokban a Ringier Axel Springer médiavállalat azt az anyagi támogatást, amelyet napi- és hetilapjainak bevételéből szánt a Covid-szűrés és a vírusfertőzés kezelésének frontvonalában dolgozó egészségügyi alkalmazottaknak.
Hősök vagytok! címmel indított kampányt a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat novemberben. A járvány őszi fokozódásával párhuzamosan a kiadó legolvasottabb napi- és hetilapjai – többek között a Blikk és a Kiskegyed – kiemelt hangsúlyt fektetett az olyan, valós életből származó történetek publikálásának, amelyek az emberek közötti segítségnyújtásról, szolidaritásról és empatikus gesztusokról szóltak. De a lapkiadó anyagi értelemben is akcióba kezdett és összefogott az olvasótáborával, hogy köszönetet mondhasson azoknak az egészségügyi szakembereknek, akik hivatásuk révén talán a legtöbb kockázatot vállalják.
November végétől december közepéig minden eladott Blikk, Kiskegyed, Blikk Nők, Vasárnapi Blikk, Tvr-Hét és további három műsorújság árából 10-10 Forintot szánt a kiadó adományozási célra, s az így összegyűjtött 4 millió forintos összeget egyenlő tételekre osztva felajánlotta a pécsi és ajkai kórház, a budapesti Szent László és a Szent István kórház, valamint az egri Markhot Ferenc kórház alapítványainak.
Az adományt közvetlenül a kiválasztott intézmények alapítványainak juttatja el a kiadóvállalat, hogy az egészségügyi dolgozók javára fordíthassák azt az intézmények.
„A hálánkat szeretnénk kifejezni ezzel a gesztussal mindazoknak, akik a hivatásukkal járó kockázatokat vállalva nap mint nap mintákat vesznek, analizálják azokat, gyógyítanak, és ott vannak a legelesettebb betegek ágya mellett is éjjel-nappal. Úgy gondolom, hogy a médiának most nem csak a korrekt tájékoztatásban van felelőssége, de abban is, hogy az olvasók hangját képviseljük és visszajelzéseiket eljuttassuk azoknak, akikre mindig számíthatunk. Az anyagi támogatás mellett ezt az üzenetet is szeretnénk átadni az egészségügyi dolgozóknak: olvasóinkkal együtt köszönjük a munkájukat és kitartást kívánunk nekik. A mi szemünkben ők igazi hősök” – foglalta össze a kampány küldetését Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezető igazgatója.