A Blikk+Győző című videó- és podcastsorozatban Szabó Győző szállítja a sztárhíreket
Hetente újabb epizódokkal jelentkezik a Blikk új videós bulvárműsora, a Blikk+Győző talk show. A karanténidőszak alatt megszokott videóhívás adja a formáját a laza, finoman provokatív sztárinterjúknak, melyekben Szabó Győző színész sztorizik a hazai közélet ismert szereplőivel. A 20-30 perces epizódokkal a Blikk a saját gyártású videós tartalmak terepére lép.
Dumáljuk meg! címmel indította el új online videós talk showját a Blikk.hu június végén. A bulvármárka Blikk+Győző névre keresztelte új formátumát, amely a karanténidőszak alatt bevezetett podcast interjúkból nőtte ki magát online videós beszélgetésekké. A kétszemélyes talk show házigazdája Szabó Győző színész, aki a tőle megszokott laza, egyenes, köntörfalazástól mentes stílusban beszélget a hazai közélet egy-egy ismert figurájával. A hetenete újabb epizóddal jelentkező, saját gyártású videósorozattal a Blikk még személyesebb, még emberközelibb sztorikkal bővíti tartalomkínálatát. A sorozat következő részében Majka követi a korábbi szereplőket, Oroszlán Szonja színésznőt, Bíró Lajos séfet és Molnár Áron “NoÁr” színészt.
A Blikk+Győző nem csupán a Blikk.hu-n követhető videóként, de a YouTube-on is, podcast formájában pedig meghallgatható a legnépszerűbb podcast csatornákon: a Spotify-on, az Apple és a Google Podcaston.
“A Blikk márkával két küldetésünk van. Egyrészt igyekszünk nap mint nap bizonyítani, hogy a felelős és közérthető tájékoztatás a világ és benne Magyarország legfontosabb eseményeiről jól megfér azzal, hogy bulvármárkaként is a legtöbb szórakoztató tartalmat biztosítsuk az olvasóinknak és a követőinknek. Másrészt azon dolgozunk, hogy ne csak a Blikk napilap piacvezető szerepét őrizzük meg, de az online versenyben is tovább erősítsük a márka pozícióját” – mondta a médiatermék céljairól Kiss Eleonóra, a Blikket kiadó Ringier Axel Springer Magyarország napilap üzletágának vezetője.