Ismét a Republic Group felelt az image kampány kidolgozásáért
A magyarországi 20. évfordulóját idén ünneplő márka tenderen keresett partnert legújabb image filmjének forgatására. A választás végül a legutóbbi 15. évfordulóra készült filmet is jegyző Republic Group ügynökségre esett, akikkel közösen egy hosszútávon használható, frissíthető, a márkakiterjesztésekhez és a kor női igényeihez passzoló végeredmény született.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
A kampány október 1-jétől fut tvben és online, valamint outdoor felületeken is találkozhatunk vele.
Kampánycél:
A tender során megfogalmazott célok szerint, egy olyan kampányfilmet és hozzá kapcsolódó kiterjesztést szeretett volna a GLAMOUR, ami az alapvető márkaértékeket helyezi fókuszba, időtálló módon. Az inkluzivitás erősítése, a sokszínűség hirdetése, a nők támogatása az élet minden területén mind olyan célok, amelyet már 20 éve meghatározzák a GLAMOUR ars poeticáját, és ezek köszönnek vissza, a Republic Group végül nyertesként kiválasztott koncepciójában egyaránt.
A kampány/reklám fő üzenete:
A GLAMOUR támogat abban, hogy önmagad lehess, saját szabályaid szerint, hiszen nincsenek határaid!
Kreatív koncepció:
A GLAMOUR egyfajta támogató társként van jelen a nők életében – megerősíti őket abban, hogy nincsenek határaik, biztatja őket a kiteljesedésre és önbizalmat ad nekik, hogy merjenek önmaguk lenni. A cél az volt, hogy a filmben mindent bemutassunk, ami GLAMOUR.
“A kommunikációs platformnak, amit létrehoztunk, a modularitásában van a legnagyobb ereje. Hosszú távon működőképes manifesto kampány, amely aktualizálható időről időre. Szerencsére a nőiség és annak minden aspektusa egy olyan kimeríthetetlen és fontos téma, amelyről egyre több és több szó esik majd, és remélhetőleg egyre jobb irányba mozdul el a párbeszéd ezzel kapcsolatban. Szóval bízunk benne, hogy olyan irányba tudjuk majd frissíteni, aktualizálni a jövőben, ami egy egyre pozitívabb képet fest a nők lehetőségeiről világszerte és Magyarországon is. Ezért tartjuk fontosnak a Nincsenek határaid üzenetet eljuttatni minden nőhöz, akiben felmerülhet még, hogy hagyja lekorlátozni magát, önbizalmát, képességeit bárki vagy bármilyen körülmény által.
„Fontos, hogy tisztelgünk a GLAMOUR szerzői előtt is. A filmben megjelennek konkrét GLAMOUR cikkek is, amelyek a női lét legfontosabb kérdéseit feszegetik: az egyenlő bérezéstől az abortuszig.” – mondta Arányi Bogi, a Republic Group kreatívigazgatója.
A Korom Anita rendezésében készült filmben különböző életkorú, stílusú, de egytől egyig erős, kreatív női karakterek állnak. A kampányhoz kapcsolódó key visualeket Martin Wanda fényképezte.
“Az imázsfilm és a fotók magával ragadóan tükrözik a GLAMOUR progresszív, nőket támogató szemléletét, valamint az általunk képviselt inkluzivitást, amit képviselünk Magyarországon és a világon. Különösen kiemelkedő, hogy női rendező és fotós egyedi látásmódja érvényesül, ami tökéletesen illeszkedik a Women Power projektünk eszméjébe. Ezt a kezdeményezést 2017 óta minden évben megvalósítjuk, amikor is az év végén kizárólag női szakemberekkel dolgozunk, ezzel is kifejezve szolidaritásunkat és demonstrálva az egyenlő női kereset fontossága mellett.” – mondta Maróy Krisztina, a GLAMOUR főszerkesztője.
Érdekesség, behind the scenes:
A film fő forgatási helyszínéül szolgáló Fészek klub egy napra teljesen átalakult és egyszerre volt konyha, nappali, könyvtár, szórakozóhely többek között, köszönhetően a stáb kreativitásának és kitartásának. A legtöbbször a dobermanokkal forgatott jelenetet kellett újra venni, mert bár elképesztő okosak és ügyesek voltak, az egyszerre indulás sajnos a jutifalatok ellenére is nehezen akart összejönni.