
Egységes márkastratégiával és friss arculattal újul meg a Blikk
Budapest, 2025. május 12.
A tartalmi kínálat további erősítésével és új közönségek megszólításával folytatódik a Blikk stratégiai fejlesztése. Miközben frissült és egységes lett a digitális és a print termék vizuális megjelenése, technológiai fejlesztések is megjelentek a megújult hírportálon. A márka új pozícióját marketing kampány támogatja május közepétől, az új szpot itt látható.
A Blikk.hu látogatóit május 7.-e óta már az új dizájn fogadja a híroldalon, ezt május 12.-én a nyomtatott napilap vizuális megújulása követte.
“Az új arculat bevezetése nemcsak a márka vizuális fejlesztése szempontjából nagy előrelépés, de egyúttal a szerkesztőségi tartalom megújítását is támogatja, hiszen segít megmutatni a Blikk elmozdulását a komolyabb hír tartalmak irányába. Az átalakítás mindenre kiterjedő: érinti a szerkesztőségi működést, a szervezetet és a kommunikációt is. Nem titkolt célunk a Blikk iránti bizalom erősítése és egy időtálló, a mindennapokban nélkülözhetetlen hírmédium létrehozása” – mondta Kiss Eleonóra hírmédia üzletágvezető.
Ezt a szándékot tükrözi vissza és támogatja a márka május közepén induló reklámkampánya.
“A koncepció kidolgozása során három világos szempont vezérelt minket: legyen letisztult, legyen érthető, és segítsen több dimenzióban kapcsolódni az olvasóhoz. A Valóság. Érthetően. szlogenünk ezért most új jelentésrétegekkel bővül, így a különböző formátumok környezetében megjelenik a Valóság. Láthatóan., illetve a Valóság. Hallhatóan. üzenet is. Tartalmi fejlesztéseink, videós stratégiánk és az új cikkfelolvasó technológia bevezetése nemcsak a hangos vagy hallgatható újság irányába történő eszközváltás, hanem szemléletváltás is, hiszen az élményalapú tájékozódást támogatja gyors, megbízható és befogadható információk formájában.” – mondja el a Blikk új kampányáról Moharos Andrea, a Ringier Hungary marketing és terjesztési igazgatója.
A kommunikáció harmadik alappillére az edukáció:
„Vedd észre!”. Hisszük, hogy a médiamárkák felelőssége ma már nem merül ki a tájékoztatásban. Arra ösztönözzük olvasóinkat, hogy ők is felelősen tájékozódjanak, vegyék észre a lényeget, nézzenek a felszín mögé és értsék meg a hírek kontextusát – legyen szó közéleti, gazdasági, sport vagy szórakoztató tartalomról. A május 15-én induló kampányunk ezt a gondolkodásmódot fordítja le egy multiplatformos kommunikációs jelenlétté: televízióban, rádióban, közterületen, print és digitális csatornákon egyaránt. A márkamegújítás célja hosszú távon nem más, mint megerősíteni vezető pozíciónkat egy olyan médiapiacon, ahol a figyelem megtartása csak következetes értékközvetítéssel és valódi tartalmi minőséggel érhető el.” – folytatja a marketing vezető.

A kreatív koncepció kialakítása teljes egészében a kiadó saját csapatának munkája. Külső partnert csupán a koncepció televíziós formátumra történő adaptálásához, a kampány filmváltozatának legyártásához vont be a Ringier.
A kreatív koncepció alkotói:
Hírmédia üzletágvezető: Kiss Eleonóra
Marketing és terjesztési igazgató: Moharos Andrea
Brand manager: Pancsusák Bence
Senior graphic designer: Barbély Virág
Spot gyártás: Next Production