Fókuszunk változatlan: digitális, print és BTL megoldásokat kínálunk
2025-be lépve továbbra is őrizzük piaci szerepünket: hazánk egyik legnagyobb, független médiavállalataként, a svájci székhelyű Ringier Csoport tagjaként több, mint harminc éve képviseljük a hiteles és közérthető újságírást Magyarországon. Digitális médiamárkáinkkal a hazai internetező lakosság mintegy 50 százalékát érjük el. Online tartalmaink havonta 3,3 millió olvasót vonzanak1, nyomtatott sajtótermékeinkhez 1,1 millió olvasó ragaszkodik hónapról hónapra2.
Élmezőnyben a híroldalak és a női magazinok szegmensében
Továbbra is élmezőnyben vagyunk az online Blikk-kel a hazai híroldalak szegmensében. A márka videós tartalmai egyre népszerűbbek, a YouTube-on már több, mint 100.000 feliratkozóval büszkélkedhetünk. A kiskegyed.hu 2024-ben élre tört az online női magazinok között, az online GLAMOUR pedig piacvezető saját szegmensében. Minden oldalunkon elindítottuk a regisztrációhoz kapcsolt tartalom- vagy szolgáltatás-centrikus előnyök fejlesztését a lojális olvasóink irányába, a GLAMOUR webshop elindításával pedig egy új üzleti modell bevezetését is elkezdtük. Ezt erősítjük tovább 2025-ben is.
A technológia összeköt: jön a TECHXPO 2025
2024 fontos eredménye volt, hogy termékkínálatunkat egy teljesen új, esemény-típusú márkával, a TECHXPO konferenciával és fesztivállal bővítettük, amivel egy olyan új területre léptünk, ahol a Ringier egyszerre tudja támogatni a gazdaság, a technológia és a társadalom innovációs potenciálját. Az alapokat letettük, idén folytatjuk.
Ahogyan az elmúlt években, úgy 2025-ben is növelni akarjuk a hatékonyságunkat az új technológiák támogatásával, de az újságírás szakmai követelményeit megtartva. Folyamatos feladatunk az olvasók és üzleti partnereink magas szintű kiszolgálása és a kölcsönösen előnyös partneri kapcsolatok bővítése – teszi hozzá Kovács Tibor CEO.
Rövid videónkban bemutatjuk, mi mindennel készülünk 2025-ben: