
Új tartalmak és jobb felhasználói élmény várja az olvasót
2025. május 14.
Az elmúlt hetekben kapott új dizájnt, felépítést és technológiai fejlesztéseket egészségügyi tematikus magazinunk, az EgészségKalauz.hu, amely a tartalomstruktúra átalakításának köszönhetően most még átláthatóbb navigációt biztosít a hírek között böngésző olvasónak. A UI (user interface) és a UX (user experience) fejlesztés kiterjedt a dizájnra, a struktúrára és a technikai SEO-ra is. A cél, hogy az olvasók minél kellemesebb felhasználói élményt kapjanak.
Az Egészségkalauz.hu alapvető értéke a hitelesség, a közérthetőség és az, hogy az információkat az orvostudomány szűrőjén átengedve kommunikálja az olvasók felé.
Emellett három olyan megkülönböztető márkaértékkel bír, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy az idelátogató érezze, valódi segítséget kap:
„Az egyik ilyen a páciens-edukáció, betegút-edukáció – még akkor is, ha a betegutakon manapság elég nagy a forgalmi dugó, ideiglenes forgalomelterelés vagy zsákutca. Ezzel szorosan összefügg a szókincs. Fontos, hogy támogassuk az olvasót abban, hogy megismerje és megértse a gyógyítás világának szaknyelvét. A harmadik pedig az egészségkincs. Abban is segíteni kívánunk, hogy egészségesek maradjunk, és abban is, hogy újra azzá váljunk. Ebben óriási szerepe van az életmódváltásnak, életmód-orvoslásnak. Ez olyan ügy, amely most világszerte komoly hangsúlyt kap, és szerencsére a magyar egészségpiaci szereplők szemében is egyre fontosabb téma” – mondta el az átalakulás kapcsán Papp Tímea, az Egészségkalauz főszerkesztője.