mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Megújult az Egészségkalauz.hu

Új tartalmak és jobb felhasználói élmény várja az olvasót

2025. május 14.

Az elmúlt hetekben kapott új dizájnt, felépítést és technológiai fejlesztéseket egészségügyi tematikus magazinunk, az EgészségKalauz.hu, amely a tartalomstruktúra átalakításának köszönhetően most még átláthatóbb navigációt biztosít a hírek között böngésző olvasónak. A UI (user interface) és a UX (user experience) fejlesztés kiterjedt a dizájnra, a struktúrára és a technikai SEO-ra is. A cél, hogy az olvasók minél kellemesebb felhasználói élményt kapjanak. 

Az Egészségkalauz.hu alapvető értéke a hitelesség, a közérthetőség és az, hogy az információkat az orvostudomány szűrőjén átengedve kommunikálja az olvasók felé. 

Emellett három olyan megkülönböztető márkaértékkel bír, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy az idelátogató érezze, valódi segítséget kap:

„Az egyik ilyen a páciens-edukáció, betegút-edukáció – még akkor is, ha a betegutakon manapság elég nagy a forgalmi dugó, ideiglenes forgalomelterelés vagy zsákutca. Ezzel szorosan összefügg a szókincs. Fontos, hogy támogassuk az olvasót abban, hogy megismerje és megértse a gyógyítás világának szaknyelvét. A harmadik pedig az egészségkincs. Abban is segíteni kívánunk, hogy egészségesek maradjunk, és abban is, hogy újra azzá váljunk. Ebben óriási szerepe van az életmódváltásnak, életmód-orvoslásnak. Ez olyan ügy, amely most világszerte komoly hangsúlyt kap, és szerencsére a magyar egészségpiaci szereplők szemében is egyre fontosabb téma” – mondta el az átalakulás kapcsán Papp Tímea, az Egészségkalauz főszerkesztője.