A kedvelt hazai divatmagazin első alkalommal rendezte meg kétnapos szépségbörzéjét, amelynek a Sofitel Budapest Lánchíd Hotel adott helyet
A Beautyfesztivál Instagram-termése közel 245 ezer embert ért el
Igazi szépségápolási mennyország fogadta azt a közel kétezer hölgyet, aki november 24-25-én ellátogatott a GLAMOUR Beautyfesztiválra. A kedvelt hazai divatmagazin most első alkalommal rendezte meg kétnapos szépségbörzéjét, amelynek az impozáns Sofitel Budapest Lánchíd Hotel adott helyet. A fesztiválon minden a szépség körül forgott: a legmenőbb hazai beautymárkák kényeztető kezelésekkel, sminkeléssel, körömfestéssel, hajfonással, tanácsadással, nagy értékű ajándékcsomaggal és nyereményjátékokkal várták a nagyközönséget. A látogatókat tizenhét szakmai előadás is fogadta olyan témákban, amelyek szorosan kapcsolódnak a szép külső iránti örök vágyhoz: a szakemberek önmagunk elfogadásáról, szeretetéről, a magabiztos fellépés és a belső egyensúly eléréséről tartottak inspiráló előadásokat.
A szépségfesztivál folytatja a hagyományt, miszerint a GLAMOUR magazin minden évben előrukkol egy újabb közösségi élménnyel, amely a magabiztos, divatos és ápolt megjelenés kialakításában segíti a magazin olvasóit és népes követői táborát.
A rendezvény nagy visszhangot keltett a hazai közösségi platformokon: a rendezvény két napján posztolt Instagram sztorik együttvéve mintegy 245 ezer embert értek el, a GLAMOUR jelenlegi nagykövete, Dombai Laura Instagram posztjait közel 15 ezren látták, a Facebookon pedig két és fél ezren találkoztak a GLAMOUR Beauty Fesztivál résztvevőinek posztjaival. A magazin terve szerint mostantól minden év novemberében sor kerül a GLAMOUR Beautyfesztiválra.