A nők helyzetét járja körül a magazin és a könyv előnyeit ötvöző exkluzív kiadvány
Története során először jelentetett meg bookazine-t a GLAMOUR magazin. A GLAMOUR Book első, idei kiadványa Epres Pannival a címlapján azt mutatja be, hogy milyenek a magyar nők a 2020-as években. Hogy érzik magukat? Mitől boldogok, mivel elégedetlenek? Hol tartanak most? Milyen az önképük és a jövőképük?
A limitált, 11 ezres példányszámban kiadott bookazine kötet a magazin és a könyv előnyeit ötvözve kínál maradandó, akár a könyvespolcon is megőrzésre érdemes tartalmat – mostantól évről évre.
„A GLAMOUR magazin hazai kiadója, a Ringier Axel Springer évek óta jelentet meg változatos témákban bookazine kiadványokat, így bátran vágtunk bele a projektbe, ráadásul régóta tervezgetjük a 35-99-es korosztály prémium tartalommal való megkínálását. A GLAMOUR Book kötettel olyan exkluzív tartalmat adunk az olvasók kezébe, amely szűkebb réteghez szól, mint a GLAMOUR havi megjelenései és online felületei” – foglalta össze Maróy Krisztina, a GLAMOUR magazin főszerkesztője.
További részletek: kreativ.hu