Újra tömegeket mozgatott meg a shoppingünnep
Az ország első számú kuponprogramja 2022 tavaszán is bizonyította: megkerülhetetlen kereskedelmi esemény a GLAMOUR-napok, amely mind a „hagyományos” offline, mind az egyre népszerűbb online értékesítésben karácsonnyal felérő forgalmat generál a résztvevő hirdető partnereknek.
Az idén tavasszal 452 kereskedelmi ajánlatot kínáló GLAMOUR-napok több szempontból is felülmúlta a tavaly tavaszi sikereket:
- Míg a nemrég megújult, már személyre szabott előfizetési csomagokat is kínáló GLAMOUR Univerzum applikáción belüli digitális magazin értékesítés közel 5%-kal, a print GLAMOUR magazin értékesítés több mint 25%-kal növekedett!
- Az exkluzív glossy tartalmak mellett digitális kuponbeváltást is biztosító GLAMOUR Univerzum alkalmazást közel 14,5%-kal többször indították el!
- A tavaszi GLAMOUR-napokhoz kapcsolódó intenzív kommunikáció teljes médiaértéke 40%-kal nőtt!