A jótékonyságot az újrahasznosítással ötvöző akció során a GLAMOUR közel 700 ezer forint adományt gyűjtött az EMMA Egyesület számára
„Az, ami másnak régi, neked új lehet!” – üzeni a GLAMOUR Gardróbfrissítés, amely a korábbi évek hagyományait környezettudatos szemlélettel erősítve idén immár lebomló, bio zsákokban gyűjtötte össze a GLAMOUR népes női olvasótáborának megunt, de még vonzó ruhadarabjait, hogy azokat gondosan átválogatva, kitisztíttatva, szortírozva kínálja eladásra az Etele Plazában kialakított popup üzletében december 10-12-e között.
A GLAMOUR popup üzlete egy hétvégére sokak kedvencévé vált, az érdeklődés ugyanis az előzetes várakozásokat is jócskán felülmúlta: az egységesen 500 forintos áron kínált, mindenféle stílusú, fazonú, méretű és színű ruhadarabok értékesítéséből közel 700 ezer forintos bevétel folyt be, amely több, mint 10%-kal haladta meg a Gardróbfrissítés legutóbbi, 2018-as eredményét.
A bevételt a GLAMOUR teljes egészében jótékony célra fordítja, az EMMA Egyesület munkáját segíti vele.
„A GLAMOUR Gardróbfrissítést a 2010-es évek elején kezdtük el megszervezni, amikor azt éreztük, hogy a divatipar olyan gyorsulásba kezdett, ami nem fenntartható és nem a korszerű gondolkodást követi” – fejti ki Maróy Krisztina, a Glamour főszerkesztője.
„A projektnek három fontos üzenete van. Az első az, hogy ami neked már nem kell, másnak örömet okozhat, nem szemét! Meg kell próbálnunk minden egyes darabnak meghosszabbítani az élettartamát. A második az, hogy az adományozás fontos, pár száz forinttal is támogathatsz olyan civil szervezeteket, akik a társadalmunk különböző csoportjait segítik. Az adakozás nem csak a tehetős emberek kiváltsága, hanem a tiéd is. A harmadik pedig, hogy a divat mindenkié és nem pénzkérdés az, hogy kifejezhesd az öltözködés segítségével a személyiséged, a hangulatod vagy amit épp akarsz.”