Az első negyedév rekordere a Kiskegyed volt az újságárusoknál
Mint minden szereplőt a hazai magazinpiacon, úgy a Kiskegyed csapatát is újratervezésre ösztönözték 2020 tavaszának történései. A közkedvelt hetilap az előremenekülés stratégiája mellett tette le a voksát: nem slankította tartalmát és periodikáját, inkább még szorosabbra fűzte kapcsolatát az olvasóival, ha ez egyáltalán még fokozható volt az idén 28. életévébe lépő női magazin amúgy is lojális közönségével, akiknek ezúton is köszönjük kitartó hűségüket!
Ahogyan tavasszal otthonaikba zárkóztak olvasóink, úgy kapott egyre nagyobb jelentőséget az előfizetői bázis erősítése a Kiskegyed esetében is. A lap nem hagyta magát a vírussal és annak piaci hatásaival szemben: bővített lapszámmal, extra mellékletekkel, matricás nyereményjátékokkal, csomagos megjelenéssel, kedvezményekre jogosító gasztro-kuponokkal kényeztette el az olvasókat, októberben pedig az őszi GLAMOUR-napok kuponfüzetével együtt jelent meg. A lap hétről-hétre adott valami újat a közönségének, amely mindvégig lojális maradt kedvenc lapjához. Így a világjárványnak tulajdonítható tavaszi megtorpanás után zászlóshajó hetilapunk értékesített példányszáma nyár elején ismét fokozatosan emelkedni kezdett, és a 2020 októberi előzetes értékesítési adatok arról tanúskodnak, hogy saját szegmensében a Kiskegyed tovább tudta erősíteni lappiaci pozícióját az első félévhez képest!
Pedig már az évkezdése sem volt gyenge: Q1 rekordere a Kiskegyed volt az újságárusoknál! Hiszen nem csupán saját szegmensében, a női hetilapok között, de a teljes hazai print lapkínálatot vizsgálva is a Kiskegyed volt az egyetlen, amely az első negyedévben százezer példány felett tudta tartani az egy lapszámra eső árus értékesítését: 100.232 példányt adtak el belőle az újságárusoknál.[1]
[1] Matesz 2020/Q1 gyorsjelentés