100 darab exkluzív termékcsomag, mindegyikben 11 organikus beauty kincs, 46 ezer forintos összérték, 100%-os értékesítési arány. Nagyot szólt a GLAMOUR Beauty Box decemberi kampánya!
A környezet- és bőrbarát beauty cikkeket felvonultató, limitált szériás csomagokat a GLAMOUR magazin szerkesztői ismét úgy válogatták össze, hogy tartalmuk könnyedén beépíthető legyen a legtöbb szépségápolási rutinba.
A kulisszák mögött – avagy rövid marketing értékelés:
A szakértő figyelemnek meg is lett a gyümölcse: nemcsak a „zöld” Beauty Boxok iránt volt kiugró az érdeklődés, de az azzal kapcsolatos híreknek is, hiszen az akció hírlevele közel 3000 új feliratkozót gyűjtött az első kampány óta. A feliratkozott felhasználók elköteleződését mutatja, hogy a hírlevelek átlagos megnyitási aránya meghaladja a 82%-ot, és majd’ minden negyedik olvasó át is kattint a levelekben elhelyezett hivatkozásokra.
A legújabb Beauty Box a hazai online közösséget is megmozgatta: a GLAMOUR social felületein megosztott tartalmak elérése megközelítette a 20 ezret, a glamourbeautybox.hu aloldal pedig 5,5 ezer egyedi megtekintést generált az év végi akció során.
„A GLAMOUR Beauty Box legutóbbi kampányában résztvevő hirdető partnerek sorában éppoly jól megfértek a családi vállalkozások – például a hazai tulajdonú Ilcsi – mint a L’Oreal méretű világcégek, hiszen a kedvező szponzorációs díjak és a limitált darabszám számukra is elérhetővé teszi az együttműködést” – foglalta össze az aktivitás előnyeit Herczku Beatrix senior BTL, event specialist.
A tervek szerint idén négy újabb Beauty Boxszal rukkol elő a GLAMOUR. Mindannyian várjuk!