mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Íme az első GLAMOUR Divatfelmérés eredményei!

Hogyan vélekednek a GLAMOUR.hu olvasói a divat körforgásáról?

2021 januárjában startolt el a GLAMOUR.hu oldalon az a kérdőíves kutatás, melynek eredményei rávilágítottak: ugyan növekszik azon fogyasztók száma, akik előnyben részesítik az online vásárlást, de a fizikai üzletek nyújtotta shopping élmény a közösségi távolságtartás korában is pótolhatatlan. A GLAMOUR Divatfelmérésből más érdekességek mellett az is kiderült, hogy mely szempontok érvényesülnek legjobban ruhavásárláskor:

A felmérés alapján az öltözködéssel kapcsolatos stílus tippek után szomjazók a digitális felületek és a print magazinok mellett egyaránt leteszik a voksukat. Továbbra is jól megfér tehát egymás mellett az újmédia és a print divatlap szegmens, melyek egymást erősítve hatékony kombinációt alkotnak, ha inspirációs ötletekről és divattanácsokról van szó. Mely nemzetközi márkákat tartják a legkörnyezettudatosabbnak az olvasók és hova kerülnek a már nem használt ruhák? A kutatás ezekre a kérdésekre is választ ad:

7