Hogyan vélekednek a GLAMOUR.hu olvasói a divat körforgásáról?
2021 januárjában startolt el a GLAMOUR.hu oldalon az a kérdőíves kutatás, melynek eredményei rávilágítottak: ugyan növekszik azon fogyasztók száma, akik előnyben részesítik az online vásárlást, de a fizikai üzletek nyújtotta shopping élmény a közösségi távolságtartás korában is pótolhatatlan. A GLAMOUR Divatfelmérésből más érdekességek mellett az is kiderült, hogy mely szempontok érvényesülnek legjobban ruhavásárláskor:
A felmérés alapján az öltözködéssel kapcsolatos stílus tippek után szomjazók a digitális felületek és a print magazinok mellett egyaránt leteszik a voksukat. Továbbra is jól megfér tehát egymás mellett az újmédia és a print divatlap szegmens, melyek egymást erősítve hatékony kombinációt alkotnak, ha inspirációs ötletekről és divattanácsokról van szó. Mely nemzetközi márkákat tartják a legkörnyezettudatosabbnak az olvasók és hova kerülnek a már nem használt ruhák? A kutatás ezekre a kérdésekre is választ ad: